2010 m. birželio 23 d., trečiadienis

Svediski farso kukuliai (Köttbullar)

Paskutini karta kai buvau su drauge IKEjoj, tai pietavom..tradiciskai köttbullar su bulviu bandelemis. Taip skaniai pavalgem, jog aisku dar namo spanguoliu dzemo prigriebem nes nusprendem isbandyti pacios pasigaminti. Taigi kam cia ilgai laukti, minkom farsa ir ragaujam :) O farsui sunaudojau:

500 g maisyto farso (kiaulienos & jautienos) 
1 svoguna
170 ml pieno
1 bandele ( na kokios ko gero 3 riekeles batono bus)
1 kiausini
druskos, pipiru
as iberiau dar paprastojo raudonelio, bet man jo skonis biski dominavo, tad daugiau nedeciau...

Batona ar bandele uzpilti pienu ir gerai ismirkyti.
Farsa deti i didesni dubeni, tada sudeti bandele ar batona kartu su visu pienu, imusti kiausini, smulkinta svoguna ir uzmaisyti vienalyte mase. Paskaninti druska bei pipirais.
Didesniame puode uzsikaisti vandeni. Kai jis uzvirs ugni prisukti ir i ji deti dregnomis rankomis suformuotus farso kukulius. Na juos mazdaug graikinio riesuto dydzio daryti (man gavos ~45!) ir tokiam lengvai verdanciame vandenyje virti ~ 10 min. Is pradziu issigandau, kad niekas nesigaus, nes man toks jausmas atrodo jog jau jau pasileidzia. Bet nieko tokio neivyko!!!
Isvirtus kukulius isgraibyti. Dabar belieka keptuveje isikaitinti sviesta ir juos graziai apkepti. Gaunas skanus, minksti kukuliai. Labiausiai dera dar bulviu kose bei padazas, padarytas is keptuveje likusiu riebaliuku bei grietineles ir aisku spanguoliu dzemas :) Sekmes isbandant ir skanaus!

9 komentarai:

  1. o taip... mano favoritai iš švedų virtuvės.. o jau kaip spanguolės čia dera... neišpasakytai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. as ir juos labai megstu! Esu isbandziusi ir as, tik receptelis siek tiek kitoks ;) Valgome arba su uogiene arba su tamsiu padazu

    o spanguoliu uogiene labai megstu, tiek prie kukuliu, tiek prie suriu - apsivalgymas!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Neringa paziurejau tavo recepta, panasius kotletus darius esu su bulviu kose. As dar ieskosiu to idealaus ir identisko ikejos köttbullar recepto :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaži ką padariau ne taip, keptuvėje jiem man beveik sudyrėjo.... :(

    AtsakytiPanaikinti
  5. sybyrėjo, norėjau pasakyt :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Neįsivaizduoju...šiaip jie išvirę jau būna tvirti ir apkepti be problemų turi eiti. Gaila :(

    AtsakytiPanaikinti
  7. puikiai pavyko, skanus, minksti kukuliukai :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aguonele, dariau - puikus!!! Dekoju uz receptuka!!!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ačiū už receptą! Mūsų šeimos mėgstamiausiais patiekalas Ikea parduotuvėje:)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails