2016 m. balandžio 24 d., sekmadienis

Trapūs čirviniai blynai su aguonomis

Sprendžiu, jog trapumas dar ir nuo miltų priklauso. Aš dėjau speltos. Ir man, jau tikrai išbandžiusiai begalę receptų, vieni skanesnių blynų! Mums, 3 asmenims, užteko pilnai šio recepto, kad prisivalgytume iki soties :))

75g minkšto sviesto
5 nubrauktų v.š. cukranendrių cukraus
žiupsnelio druskos
3 kiaušinių
225 g miltų (speltos idealiausiai)
3 nubrauktų a.š. kepimo miltelių
250-300 ml pieno
4 a.š. aguonų

Minkštą sviestą išplakti su cukrumi ir druska iki purumo. Po vieną įmušti kiaušinius, po kiekvieno gerai paplakant. Per kelis kartus suberti miltus, maišytus su kepimo milteliais ir supilti pieną. Pačiame gale įmaišyti aguonas ir tešlą palikti 1 val stovėti. Neišsigąsti, jog ši skystoka bus. Man irgi keista buvo, jog ji tokia, bet pavyksta viskas puikiai.
Šaltinis: čia

1 komentaras:

  1. Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
    1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
    2) Suveskite vyrą ir žmoną
    3) nustokite kartoti košmarus
    4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
    5) Galingas stebuklingas žiedas
    6) sėkmės žavesys
    7) Atsikratyti obsesijų
    8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails