2011 m. sausio 27 d., ketvirtadienis

Žagarėliai Nr.2

Prisimenam dar senus laikus? Man labai patikdavo laukti kai mama kepdavo žagarėlius ♥ Vis nesuprasdavau kaip jai taip gražiai susisuka jie :DD O vat dabar ir pačiai išeina! Stebūklai! Seniau esu gaminus štai tokius žagarėlius. O šiems reikia:

150 g grietinės
500 ml kefyro ar pasukų
2 pak. kepimo miltelių ( po 16 g kur tie pakeliai)
800 g miltų
žiupsnelio druskos
2 a.š. cukraus

aliejaus virimui

Iš tešlai skirtų produktų užsiminkyti teslą ( ji bus lipnoka, bet nieko taip ir turi būti) ir ją palikti pora val šaldytuve pastovėti ( aš laikiau per naktį tiesiog. Užsiminkiau vakare o ryte jau išsikepiau!). Ją tada išsikočioti ant lengvai miltuoto stalo taip pusės cm storio, susipjaustyti ir pasidarius auseles išsikepti įkaitusiame aliejuje. Nuvarvinti ant popierinio rankšluostėlio riebalus ir gausiai apibarstyti cukraus pudra. Skanaus!

Saltinis: cia 

30 komentarų:

  1. superrr! labai fainuciai matosi,noooriuuuu....

    AtsakytiPanaikinti
  2. Įtraukiu ir aš į sąraša. Mano mažylis jau seniai prašė, o aš vis rasdavau pasiteisinimą- tai recepto nežinau, tai kitą kartą. Bet pamačius šiuos žagarėlius ir aš užsimaniau. Labai jau skaniai atrodo...

    AtsakytiPanaikinti
  3. pala pala, tikrai be jokio kiausinio ?
    gaminsiu! per daug liuksiskai atrodo:D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikrai kiaušinio nereikia? Mama kepdavo su grietine ir kefyru,bet kiaušinių dėdavo, labai skanūs būdavo, norisi šuos dabar kuo greičiau išbandyti

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tik dabar prisėdau prie kompo...merginukės nu tikrai nereikia jokio kiaušinio,tik būtinai reikia tešlą palikti subręsti! Sėkmės išbandant visoms ;) man jie puikūs, tokie minkšti.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš norėjau klaust - jie minkšti ar trapūs? tai kaip supratau, kad minkšti, ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Skanūs vaikystės prisiminimai, reikės ir man pasigaminti.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Nors ir jau esi apdovanota, bet manau, kad esi verta Stylish Blog Award :) it skiriu ji tau :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Fausta: taip jie minkšti, net ir kitą dieną ;)

    Medėja: AČIŪ!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  10. o labai daug riebalų prisigere kepant ar nea?

    AtsakytiPanaikinti
  11. iš vis nieko ;) reikia tik gerai įsikaitinti aliejų ( aš žiūriu taip: įkiši sushių pagaliuką vis į aliejų ir žiūri, jei nuo galiuko kyla burbuliukai, vadinas įkaitę pakankamai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Nuotraukos nuostabios, žagarėliai fantastiški! Tik reikia atsargiai grožėtis, kad maniškis nepamatytų, nes teks patirti spaudimą nemenką :D O man žagarėliai vis dar atrodo šis tas gerokai sudėtingo.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Nu jau Astute, tikrai čia jokio meno nėra ;) Šitokius tortus kepi tai žagarėliai vienas juokas turėtų būti! Marš vyrą laimingu daryti :DD

    AtsakytiPanaikinti
  14. na tūrėtų būti nerealiai skanu :) šaunuole "blogo" autorė

    AtsakytiPanaikinti
  15. receptas puikus :) apskritai gerbiu ''gerus'' receptus,nes pagal kai kuriuos man niekas neiseidavo,o kuris pavyksta,rasausi i receptine kaip vykes receptas.
    gavosi papure,silti skanus.jau dziaugiausi kol vyras nepradejo kritikuoti,to perdaug,to per mazai.man praktiskai buvo skanu.tik kita syki desiu maziau sodos,nes jautesi kartumas,megstu saldziai,tai dejau kelis v. sauktus cukraus,bet ir tai mazai buvo :))) labai aciu uz skanius zagarelius

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet čia soda nesidėjo.. galbūt keipimo milteliai kiek kitokia nei čia, nes man tai nesijautė jie. Džiugu, kad bent kiek patiko. Mes kai ne tokie saldumanai, tai saldumą galima pagal save reguliuotis ;)

      Panaikinti
  16. superiniai! Begalo visiems patiko. Tokie minkstuciai ir ne per saldus.:)))

    AtsakytiPanaikinti
  17. Labai skanus gavosi, aciu uz recepta!

    AtsakytiPanaikinti
  18. aciu kepiau pirma karta zagarelius, nuostabus, minkstuciai:) receptas superinis, kaip ir kiti cia esantys, visada pavyksta, aciu uz ikvepima, nuo sio blogo uzsikreciau meile gaminti mAISTA

    AtsakytiPanaikinti
  19. kepiau ir as, bet man gavosi tokie jie kieti, o as tikejausi ka bus minkstuciai kaip spurgu tesla... kazin kodel man taip neiesejo..:(?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neįsivaizduoju ką čia buvo galima ne taip padaryti, kad šie nepavyktų. Jie man gaunas visada tokie vos ne oriniai, minkšti. Tikrai nežinau kodėl Jums nepavyko :(

      Panaikinti
  20. Dabar kepu:D nu tokiu nerealiu,lengvai paruosiamu ir skaniu dar niekad nevalgiau:)woop woop 100 balu:)

    AtsakytiPanaikinti
  21. Tobuliausi zagareliai!!! Xx

    AtsakytiPanaikinti
  22. du pakeliai po 16 gr kepimo miltelių? ar ne perdaug?

    AtsakytiPanaikinti
  23. Koks kiekis gaunasi iš šių produktų?

    AtsakytiPanaikinti
  24. Man truputi tokie guminiai gavosi.. Kazin kodel?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi :) Bt galiu pasakyti, kad vistiek skanus :) Man gal saldumo kiek truko...

      Panaikinti
  25. Best food today. i love to make it at my home. Great post
    Buy Halal Meat Online

    AtsakytiPanaikinti
  26. Labai puikiai gavosi, super receptas. Rekomenduoju 🙂

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails