2016 m. kovo 4 d., penktadienis

Orkaitėje troškinti makaronai su daržovėmis

Iš tikrųjų labai labai norėčiau dažniau valgyti vegetariškai, nei tai darome dabar. Džiaugiuos, jog mažiausiai du kartus per savaitę žuvytė ant mūsų stalo patiekiama. Bet tikslas - bent kartą į savaitę dar ir vegetariškas patiekalas t.y. be mėsos ir be žuvies. Pažiūrėsiu kaip čia mums gausis, bet pirmas blynas tikrai neprisvilęs. Oi ne. Šis patiekalas tobulas.Visapusiškai. Skonis geras, o ir pasiruošti daržoves jau ryte galima (kai vaikas daržely pvz. :p Vakare beliks sudėti makaronus ir mocarelą). Reikia: 2 1/2 asmenims:

1 baklažano
1 didesnės morkos
1 saliero stiebelio
1 svogūno
2 česnako skiltelių
4 didesnių pomidorų
mocarelos
120 g ryžiu formos makaronų ( org.dėjos 140g, bet aš teturėjau mažiau)
druskos, pipirų
šviežio raudonėlio
1 1/2 puodelio vištienos sultinio


Orkaitę įsijungti iki 180°.
Baklažaną supjaustyti kūbeliais ir užbarsčius druska palikti, kol visas kitas daržoves pasiruošime.
O likusias daržoves tiesiog susipjaustyti taip pat mažais kūbeliais. Pomidorus pirma nuplikyti ir nulupti.
Prieš dedant kepti, baklažanus perplauti po šaltu vandeniu ir nusausinti.
Keptuvėj įkaitinti maximum 1 a.š. riebalų (aš naudoju kokosų aliejų) ir dėti kepti pirma pusę baklažanų. Skrundinti ant ganėtinai aukštos temperatūros, dažnai vartant. Atsidėti į šoną. Su likusiais padaryti tą patį.
Tada pilti dar 1 a.š. riebalų ir dėti svogūnus. Kai šie skaidrūs bus, suberti česnaką bei morkas su salieru ir kepinti. Po keletos minučių suberti makaronus ir dar pakepinti. Tada beliks sudėti pomidorus bei baklažanus, pjaustytą mocarelą, paskaninti viską druska, pipiras bei šviežiu raudonėliu, išmaišyti ir užpylus sultiniu uždengti ir pašauti kepti. Pirma taip 20-25 min, vėliau atidengus dar apie 20 min. Skaaanaus! ir sėkmės eksperimentuos.
Šaltinis: čia

7 komentarai:

  1. jei su vištienos sultiniu, tai čia tikrai ne vegetariškas patiekalas :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tą patį pagalvojau, bet galima imti ir daržovių. Na mano užsispyrimas yra be mėsos ir žuvies :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aguonėle, kai baklažanai troškinyje, man jau tada tinka garantuotai :) Ir visai nebesvarbu ar su vištienos sr daržovių sultiniu :)))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikriausiai metų atradimas!!! Ačiū!!! Pavergė visą mūsų šeimą šis superinis troškinys!!! ;) Ugnė

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
    1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
    2) Suveskite vyrą ir žmoną
    3) nustokite kartoti košmarus
    4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
    5) Galingas stebuklingas žiedas
    6) sėkmės žavesys
    7) Atsikratyti obsesijų
    8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man džiugina mano širdis, kad būčiau čia, kad pasakyčiau padėkos žodį dr. Isikolo.
    Niekada nemaniau, kad galėsiu dar kartą pamatyti savo santuokos darbą, nepaisant to, kad viskas jau veikė prieš mane, dr. Isikolo atėjo į mano gelbėjimą. Aš turėjau problemų savo namuose, dėl kurių mano vyras paliko, ir aš jau buvau nėščia, ir man tapo sunku susitvarkyti be jo gyvenime. Jo šeima mane palaikė visą laiką, bet niekas negalėjo padėti mums suvienyti, išskyrus tai, kad dr. Isikolo, kuris atsakė tuo metu, kai man labiausiai reikėjo pagalbos. Jam buvo išspręsta problema ir mano vyras grįžo namo namo iškart po 48 valandų, nes jis vis dar gyveno tame pačiame mieste su manimi. Tai gana nuostabu, kai randate pagalbą, kur, jūsų manymu, galite gauti pagalbos. Dar kartą ačiū dr. Isikolo už viską, ką darote, kad padėtumėte žmonėms, kuriems labai reikalinga pagalba.Siųskite jam el. Laišką isikolosolutionhome@gmail.com arba „Whatsapp“ jį telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mano vyras turėjo įprotį visada rašyti žinutes ir susitarti dėl pasimatymų su savo senais draugais, įskaitant buvusiuosius. Niekada nemaniau, kad su tokia problema yra, kol jis emociškai nuo manęs atsiribojo ir pradėjo nenormaliai elgtis su manimi ir mano dukra. Šiuo metu žinojau, kad man reikia skubios pagalbos, nes niekada nenorėjau jo prarasti. Daktaras Isikolo atėjo man į pagalbą ir problema buvo išspręsta. Viena iš buvusių mano vyro prisiekė, kad atims jį iš jo ir pradėjo manipuliuoti juo, kad paliktų mane ir mano dukrą, o tai galiausiai būtų įvykę, jei daktaras Isikolo man nepadėtų. Praėjus vos 48 valandoms po problemos pašalinimo, tarp manęs ir vyro viskas tapo nuostabu, o dabar jis už viską atsiprašė ir mums vėl viskas gerai. Susisiekite su gydytoju Isikolo ir tikėkite, kad jis tikrai išspręs šią problemą už jus.Rašykite jam isikolosolutionhome@gmail.com arba Whatsapp telefonu +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails