2013 m. sausio 20 d., sekmadienis

Azijietiška virtuvė: kiauliena su brokoliais ir šparaginėm pupelėm

Labai labai skaniai čia man gavos! vis dažniau bandau ir kuo toliau tuo labiau patinka rezultatai :) Šiam patiekalui pasigaminti reikia neperdaugiausia produktų o ir ilgai neužtrunka pati gamyba. Aš ėmiau:

~ 400 g kiaulienos nugarinės (tinka ir jautiena)
2 a.š. austrių padažo
2 a.š. šviesios sojos

brokolio (šiek tiek supjaustyto) 
saliero stiebo (smulkiai supjaustyto griežinėliais)
saujelės šaldytų šparaginių pupelių

Pasidaryti padažą iš:
2 česnako skiltelių (išspaustų) 
100 ml vištienos sultinio (aš kaip sykis iš vakaro pati buvau išsivirus iš vištienos kauliukų)
2 v.š. austrių padažo
2 v.š. šviesios sojos
2 v.š. aliejaus (aš pyliau sezamo)
1 a.š. cukraus (pagal skonį reguliuotis)
 Mėsytę susipjaustyti labai plonomis juostelėmis ir apšlaksčius soja bei austrių padažu palikti 15 min pasimarinuoti. Tada įberti šaukštą miltų ir išmaišyti viską.
Keptuvę gerai įkaitinti, įpilti aliejaus (aš vėl sezamo naudojau) ir  apkepti trumpai ant aukščiausios kaitros ir atsidėjus į šoną uždengti, kad neapdžiūtų. Aš mėsytę kepiau ne visą iš karto, o per tris kartus. Tiesiog taip patogiau buvo ir ši greičiau apkepė.
Į keptuvę įpilti šiek tiek aliejaus ir sudėjus daržoves kepinti šias. Kai šios apkeps, bet dar vis traškios bus, supilti padažą ir užvirti. Į mėsytę įmaišyti šaukštą miltų ir šią masę sudėti prie daržovių. Troškinti dar tiek, kol padažas sutirštės. Viskas. Patiekti prie ryzių ar azijietiškų makaronų. Skanaus!
 
Šaltinis: čia
************

4 komentarai:

  1. Kaip aš mėgstu rytietišką virtuvę, bet tik ne LT kinų restoranus, kur viskas vienoda:) Būtinai gaminsiu, tik su jautiena:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Lauksiu tavuju varijantu :) mano tai cia pirmi tokie pasispardymai ir kuo paprasciau jie daros tuo skaniau gaunas. Nusprendem taip :)

      Panaikinti
  2. aš tai siūlyčiau pabandyti mėsytę volioti ne miltuose, o kukurūzų krakmole, traškesnė gaunasi ir ne taip dega :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pagal org. Recepta, visiskai nereikejo mesytes volioti nei miltuose nei krakmole. Cia as taip netycia padariau. Traskumas cia nebutinas, svarbu mesyte minksta minksta yra :)
      Bet aciu uz informacija ;)

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails