2011 m. sausio 19 d., trečiadienis

Pomidorų - paprikos sriuba su sucuk

Labai skani sriuba. Man iš tikrųjų visos pomidorų sriubos skanios :) Ilona atsitempė čia pomidorų sriubą ir man iškart užsinorėjo. Kadangi aš namie paprikos turėjau, kurią reikėjo sunaudoti, tai gavos pomidorų sriuba su paprika. Reikia:

4 mažesnių raudonų paprikų ( ~500g)
1 svogūno
1 skiltelės česnako
skardinės smulkintų pomidorų ( ~400g)
puodelio vandens (~200-250 ml)
vištienos buljono šaukštelio ar kūbelio
kelių riekelių plonai pjaustytos sucuk dešros ( jinai aštri, turkiška dešra. Jei tokios nėra, galima ir cabanossi imti. Turi būti biškų riebesnė tik. Arba išvis galite jokios nedėti o patiekti tik su duonos skrebučiais ;))
druskos, pipirų bei medaus
pomidorų pastos

Paprikas persipjauti per pusę, išvalyti ir sudėjus ant folija išklotos skardos pašauti į orkaitę po griliumi ar aukščiausia temperatūra kol skūra pajuoduos. Principas kaip čia ;) kai skūra iškils puslelėmis ir pajuoduos biški, išimti ir uždengti drėgnu rankšluostėliu. Pravėsusioms nulupti skūras ir susipjaustyti.

Dešrą apkepti įkaitusiame puode. Išimti ir atsidėti į šoną. Į likusius riebaliukus, suberti smulkintą svogūną su česnaku ir pakepinti iki skaidrumo. Įspausti kokį a.š. pomidorų pastos ir dar pakepinti. Tada belieka supilti skardinę smulkintų pomidorų, vandenį, sudėti paprikas. Viską paskaninti ir leisti pavirti pora min. Sublenderiuoti, dar kartą užvirti ir patiekti su dešros gabaliukais. Lecker!

Saltinis: lengvai pakoreguota pagal zurnala "Lecker"  Nr.6.2010. 

7 komentarai:

  1. superrr,o ziek medaus reik? geras pirma kart girdziu,o kuom skiriasi nuo cukraus skaninant sriuba?

    AtsakytiPanaikinti
  2. As viska skaninu tik medumi vietoj cukraus... man skaniau ir sveikiau :)Zinoma tu gali ir cukru deti. Man tik nuo medaus nezinau, toks svelnesnis skonis. O jau jo kiekis priklauso nuo asmeniniu skonio receptoriu :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš nesaldžius patiekalus mėgstu nerafinuotu cukranendrių cukrum paskanint, jei reikia įdėt. Kažkas rašę, kad skanu jis ir į kavą, bet nebandžiau dar :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Patinka ir man tas cukrus. As kepu daugiau su juo, bet tokio jau didelio skirtumo nuo paprasto irgi nematau... tiek kad bio, kitaip apdirbtas ir pan.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aguonėle ir aš, kaip ir Eglė manau, kad tavo tinklaraštis yra "stiliovas". Skiriu tau nuo savęs "Stilish blogger award"

    Daugiau žinių čia:
    http://ausrra.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ausrra labai labai ačiū už tokį įvertinimą ♥ labai džiaugiuos, jog lieku įvertinta su tuo, kas man patinka ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man vien pomidorų sriuba nelabai kažkaip, bet vat pridėjus paprikos tai labai super. Visai kitas reikalas. :) Puikus receptukas.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails