2010 m. kovo 24 d., trečiadienis

Norvegiskos cinamonines bandeles

52 savaitese vyrauja Norvegiska virtuve! Galvoju o kodel ir man neisbandzius :) Is tikruju maniau jog man cia niekas nesigaus. Tesla gaunas ziauriai skysta... jau vienu momentu galvojau dadeti miltu bet susilaikiau. Ir kaip ji nebus skysta, kai tiek mazai miltu dedas o mieliu be proto daug! Na bet iskepe jos ir maloniai nustebino, nes yra purios purios. tik aisku kita karta deciau daugiau cukraus i pacia tesla, nes man jo truko... Taigi, kadangi bandeles pavyko , dalinuos isbandytu receptu. O reikia:

Teslai:

300 g miltu + maza saujele

22 g svieziu mieliu

50 g cukraus ( deciau kokia 20 g kita karta daugiau)

ziupsnelio druskos

50 g sviesto

200 ml pieno

1 kiausinio

Idarui:

50 g sviesto

cukraus bei cinamono

I dideli inda suberti miltus, cukru, druska bei imaisyti mieles. Piena su sviestu pasildyti iki max 40° ir jame maisant sluotele imusti kiausini. Maisyti reikia greitai, kad jo nesutrauktu! Visa sia silta mase pilti i miltus ir uzminkyti tesla. Man ji buvo skystoka, nebuvo taip kaip su eiline mieline tesla butu elastinga ir pan. As tada uzdengiau inda ir palikau stoveti pora val, nes isejau is namu. Zinoma galima kildinti kur kas maziau ;)

Sviesta, skirta idarui issileisti ir palikti vesti kol mes tesla pasiruosime. 

Tesla issiemiau ant miltais pabarstyto stalo ir jau maciau, kad ji man niekaip neissitasys iki staciakampio. Va cia iberiau dar saujele miltu ir kuo puikiausiai gavau savo staciakampi. Ji aptepiau gausiai sviestu ir pabarsciau nuo akies cukrumi bei cinamonu. (Org. recepte nurodyta 75 g sviesto + 75 g cukraus.Mano akimis, sviesto yra per daug. Man tiek niekaip nesusinaudojo!) Susukau voleli ir supjausciau i 5 dalis. Cia kita mano klaida: pasiemiau per maza kepimo forma . Patarciau geriau 26 cm tortine imti, tada gausis daugiau daliu 2-3 cm aukscio, kurios ne taip iskils kaip mano ! Formos tiek dugna tiek sonus iskloti kepimo popieriumi ir sudeti viena salia kitos dalis, jei tarpeliai bus ir nieko baisaus( Org. recepte ant dugno buvo dedama taip pat tesla, bet as to nedariau).

Uzdengti ir leisti pakilti dar 30 min. Aptepiau as likusiu sviestu, bet galima ir kiausiniu. Pasauti i ikaitinta 180-190° orkaite ~ 30 min. Skanaus ir sekmes isbandant! Labai puikiai plesos! 

Saltinis : cia 

6 komentarai:

  1. Lygiai tokias pačias ir aš dariau :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. ir dabar va idomu suzinoti kokia tau tesla gavos ? as beje , kaip jau pastebejai dariua is puses normos :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man ir su tešla keblumų buvo, kaip ir tau, bet įdėjau daugiau miltų ir viskas susitvarkė :) bet šeip tikrai labai skanios bandelės :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Išbandžiau! Superinės! Išgyrė visas kolektyvas :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. o kaip mieles deti nesupratau.. Gal su pienu padaryti kosele ?

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails