2011 m. gruodžio 18 d., sekmadienis

Kotletukai su kopūstu farše bei padaže :)


Nu tinginio balandėliais juos pavadinti man sunku, nes tikrai nepanašu. Net ir iš skonio jie man į juos nepanašūs! Bet už tai kokie skanūs!!!!! Kokie lengvi ir purūs. MB labai gyrė o aš girsiu Iloną :* Ačiū už idėją ♥ Aš dariau juos taip (beje, įspėsiu. Iš viso kiekio man gavos 18 kotletų. Ko gero valgysim tris dienas :DD):

susimaliau 800 g kiaulienos sprandinės bei ~350 g kopūsto. Į faršą įmušiau 2 kiaušinius, įdėjau 2 v.š. krakmolo bei 2 v.š. majonezo, pakepintą svogūną su tarkuota morka, paskaninau  gerai druska bei pipirais ir užminkiau. Karštame aliejuje apkepiau padarytus kotletukus iki gražios rudos spalvos. 

Į didesnį puodą sudėjau nemažai smulkinto šviežio kopūsto, griežinėliais pjaustytą morką bei smulkintą svogūną. Ant daržovių sudėliojau kotletukus, užbarsčiau buljonu, smulkintu česnaku ir šviežiomis petražolėmis. Beliko įpilti vandens iki kol kotletukus iki puses apsemptų ir uždėti virti. Kai užvirė, karštį prisukau ir troškinau pirma 15 min. Tada pasiruošiau "maišalą" iš miltų, grietinėlės bei troškinio skystimo ir supyliau atgal. Dar patroškinau 15 min ir vsio. Skanaus!
Idėja: pagal "Skanų gyvenimą".

1 komentaras:

  1. As sitokius daznai kepu,vaikai darzoves nelabai megsta,tai cia jos puikiai pasislepia...tikrai skanu..

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails