2011 m. gruodžio 20 d., antradienis

Mini stollen'ai


Gal Jūs esate taip pat skeptiški pyragams, kuriuos reikia brandinti ilgai ir nuobodžiai, kaip ir aš? tada bandome susidraugauti prie tokios minties ir mėginame mini stollen'us, kuriuos užtenka tik pora dienų pabrandinti. Gal jie mus taip sužavės, kad kitais metais ryšimės ir kitokius kepinius kepti :) Ką tik iškepti šie mane sužavėjo! Esu iki šiol gal tik mažą mažą gabaliuką stollen'ų suvalgius, nes man jie neskanūs buvo... o šie patiko. Dabar laukiu nesulaukiu tooo skonio rezultato po kelių dienų. 
Šiems išsikepti reikia (man gavos 30):

100 g minkšto sviesto
75 g cukraus
150 g varškės
300 g miltų
1 a.š. cinamono
1 a.š. kepimo miltelių ( pusės pakelio) 
1/2 a.š. meduolių prieskonių
50 g kapotų riešutų (aš dėjau migdolus)
70 g smulkintų džiovintų vyšnių
70 g smulkintų džiovintų spanguolių 
7 a.š. apelsinio likerio

50 g sviesto
cukraus pudros

Geriausia iš vakaro vyšnias bei spanguoles užpilti likeriu ir palikti. Vietoj šių uogų galima tiesiog razinas imti ;)
Sviestą išplakti kartu su cukrumi iki purumo. Įdėti varškę ir dar šiek tiek paplakti viską. 
Miltus susimaišyti su prieskoniais bei kepimo milteliais ir suberti į sviesto masę. Minkyti. Suberti uogas, riešutus ir toliau minkyti, iki kol tešla daugmaž vienalyte taps ir nelips prie rankų. Jei labai jau sausa pasirodys, įpilti likerio ar romo reikia.
Orkaitę įkaitinti iki 180°. Gnybti tešlos (graikinio riešuto dydžio), formuoti  rutuliuką, kurį paploti ir susukti. Dėti ant kepimo popieriaus, paliekant tarpelius ir kepti 15 min. Aš kepiau pirma vieną skardą ir tik tada kitą.
Dar karštus aptepti išlydytu sviestu ir apibarstyti gausiai cukraus pudra. Leisti atvėsti ir padėti bręsti, sandariai uždarius. Skanaus!
Šaltinis: čia

Šiandien per naktį atskubėjo pas mus žiema! O šventėms vėl +10° praneša :( Ir turėjo kristi sniegas pora dienų per anksti :DD 

4 komentarai:

  1. Kokie skanūs atrodo:)Žinai, aš kaip ir tu nelabai skaniai žiūriu į tuos brandinamus pyragus, net nežinau kodėl, gal kad skanaus neteko ragauti, pernai senelis šaltis ir iš jūsų buvo atvežęs dėdutę, atrodė gražiai, bet nesužavėjo.Bet šitie tai tkrai turėtų būti skanūs, nes atrodo laabai patraukliai:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laukiu vyro grįžtančio, žiūrėsiu kaip įvertins. Jis jų mėgėjas ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Širdele, 'tų' Stollen'ukų ar Stollen pyragų aš dar nesu valgiusi, beeet ir šiemet nepasirįžau jų išsikepti...Pas Tave jie atrodo niaaam, skniau nei kitur matyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū Redute :*
    Žinai, manau viskam ateina savas laikas. Kažkada ir tu išsikepsi. Man ir užtruko gana nemažai metelių :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails