2011 m. gruodžio 11 d., sekmadienis

Vaniliniai pusmėnuliai


Labai skanūs! Labai trapūs! Tik reikia žiūrėti, kaip sausainėliai kepa. Aš kepiau tiek šiems sausainėliams skirtoje formelėje, tiek pati jas formavau ir pastebėjau, jog pačios formuoti pusmėnuliai greičiau kepė. Pačių formuojamus geriausia daryti šiek tiek stambesnius ir daugmaž vienodo storio, nes plonesni galiukai pradeda greičiau degti ;)
Jų gavos man nemažai, bet tikrai nepasakysiu kiek. O reikia:

300 g miltų
70 g cukraus
1 pak. vanilinio cukraus
220 g sviesto
100 g maltų riešutų
6 v.š. pieno

Apvoliojimui: 3 pakelių vanilinio cukraus bei cukraus pudros

Visus produktus susidėti į kombaino indą ir užminkyti tešlą. 
Jei bus kepama jiems skirtoje formelėje, tada belieka tešlą pasiskirstyti į ją.
Jei rankomis: tada atsignybti po gabaliuką tešlos, pirma padaryti greitai kamuoliuką, iš jo "slieką", kurį sulenkti pusmėnulio formos belieka. 
Kepti 180° orkaitėj 10-15 min. Dar šiltus apvolioti ar apibarstyti vanilinio cukraus & cukraus pudros mišiny. Atvėsusius susidėti į sandarų indą ir skanaus!

Šaltinis: čia 

9 komentarai:

  1. Koks sutapimas - aš irgi susiruošusi kepti kipferlius ir jau pasidėjusi receptą prie šono. :-)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na Vilmut, tai pasinaudok mano patarimu juos daryti vienodo storio ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. :). Mes ana savaite kepem ir jau spejom suvalgyti:). Tik as be pieno kepu. Ir dedu vaniles anksti (tiksliau tai, ka is jos iskrapstau).

    AtsakytiPanaikinti
  4. O tu man laiko paskolinti negalėtumei? Aš tiek norėčiau visko kepti, fotografuoti...nu bet išeinu dar tamsi ir grįžtu taip pat :( Tai laukiu nesulaukiu atostogų!
    Ai, ten tie keli lašai pieno nemanau jog duoda ką ;)
    Aš dedu vanilinį cukrų iš tų tamsesnių pakelių, kur "atseit" su tikra vanile ;) Ir beje žinok jei iš tikrųjų tai manęs neveža ta "Plätzchen backen manija", aš biskočius dovanoju :) Kitą savaitę papilsiu čia receptų :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ir manes tie sausainiai neveza.... Net vaikui jau nusibodo:). Bet ryt nusimato dar vienas kepimo fotosesija su vaikais:)
    Tioesa, yra geras Rapunzel gaminys. Vaniles milteliai (seklos) mazame stiklainyje. Basic'e maciau.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aha turiuos tuos miltelius, man rodos Alnaturoj pirkau, nu bet zinok nezinau...nieko man jie nepriduoda. Su ankstimi nera ka lyginti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nusipirkau formą šiems pusmėnuliams, bet nesuprantu, kas ant pakuotės vokiškai prirašyta... Ar reikia prieš dedant tešlą formą ištepti riebalais?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš turiu silikoninę, tai nereikėjo :)

      Panaikinti
    2. Aaa, maniškė metalinė su nepridegančia danga. Gal pirmam kartui bamdysiu tepti.

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails