2012 m. kovo 12 d., pirmadienis

Senoviniai vamzdeliai

Kamile, nežinau ar užsuki pas mane ar ne...bet aš tau dėkoju laaaaaaaaabai!Ačiūūūūūūū. Vamzdeliai nuostabūs, tokio recepto ieškojau jau seniai ir taip mano vaflinė antrą gyvenimą užsidirbo :) Aš jau ją išbuksavus į sklepą buvau, su mintimis atsikratyti, nes niekaip normalių vamzdelių neišsikepdavau. Nu žinokit džiaugiuos, kad ko tai padvejojau ir ją pastačiau sklepan. Nuo šiandien ji bus virtuvėj!
Labai greitai išsikepa. O reikia (man iškepė 24):

5 kiaušinių (aš dėjau 4 L dydžio)
200 g sviesto
200 g cukraus
200 g miltų (kuo puikiausiai galima speltos miltus imti)

Kiaušinius atsiskirti. Baltymus išplakti iki putų ir atsidėti į šoną.
Sviestą išlydyti ir supilti į kombaino indą. Plakti, iš lėto pilti kiaušinio trynius ir toliau plakti. Berti cukrų ir plakti. Berti miltus ir plakti (va čia aš kitus antgalius užsidėjau, bet plakant paprastu mikseriu nereikia). Pačiame gale sukrėsti  išplaktus baltymus ir padaryti tirštoką masę. 
Aš kepiau elektrinėj vaflinėj. Tai jos jokiais riebalais papildomai netepiau. Tiesiog dėjau po šaukštą masės ir kepiau. Sukau ant medinio šaukšto koto;)
Reikia greitai sukti, nes kaaaaršta!!! Kol ant koto vėsta vamzdelis, galima tešlą kitam į vaflinę dėti. 
Labai puikūs ♥ Mes likom sužavėti. Būtinai būtinai kepsiu dar ir tikrai ne kartą. Skanaus!

**********

34 komentarai:

  1. As irgi tokius kepu. Tik va kad ant sauksto galima susukti - nesugalvojau. Reikes pabandyti. Dekui:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir kur Jus buvot anksciau su tokiais puikiais receptais!!! visi laikot pasislepe po raktu :DD
      O kaip Jus sukdavot? man tai liuks taip gaunas, vyras suka o as kepu :)

      Panaikinti
    2. Nepasislepusi, tik suktis virtuveje - nera mano stiprioji puse :D Kiti dalykai geriau sekasi, apie juos ir rasau :).
      O sukau tiesiog be pagrindo, rankom, tai idealiai nesigaudavo. O dabar isvis nesuku ir puikiai susivalgo kaip blyneliai, o vietoj sukimui skirta laika paaukoju virtuves tvarkymui :D Nors susukti vafliai, kaip Jusu, zinoma, atrodo ispudingai :D

      Panaikinti
    3. Jusu darbai tikrai kruopstus ir puikus!!! Va as kantrybes neturiu... o gal atliekamos turite ir dovanojate ? :D

      As sukimui vyrioka idarbinu ;)

      Panaikinti
  2. O jau krepselioooo grooozis neispasakytas! :) Net jo fone kazkaip drugeliu spalvos nublanko :) Nors ir drugeliai atskiro pagyrimo verti :)Kai drugeliai plasnoja, tai jau net ne pavasariu, o beveik vasara kvepia :) Puikus irasas! Mindaugas

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Krepselis sako aciu! Cia dar vienas lobis rastas sendaikciu turguos ♥
      O drugeliai jau greit greit sugrys! Pas mus sia savaite iki +20° pranesa ♥

      Panaikinti
  3. Siaubas kaip norėčiau :) ir receptą tą patį naudoju, kai tik kas paskolina tokią keptuvę :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi tokius kepu senovinėj vaflinei, tik vietoj dalies miltų dedu krakmolą, kuo jo daugiau - tuo traškesni vafliai būna ir tas traškumas ilgai išlieka! Tik reikia nepersistengti, nes tada nespėji susukt kai jie sukietėja :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet kad sie taip pat traskus islieka kelias dienas! Neisivaizduoju kokio traskumo su krakmolu turi buti.

      Panaikinti
  5. dieve koks gėris ir kokia nostalgija tiems laikams, kai kepdavom tokius vafliukus:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš prisimenu tik kaimynų mergaites, kurios juos kepdavo o aš stovėdavau apsiseiliojus ir juos akimis valgydavau :DD
      Ko gero vaišino, bet vat to nepamenu :DD

      Panaikinti
  6. Viskas! Ryt po darbo iš karto važiuoju pas mamą skolintis senosios gerosios vaflinės, kurioje vaikystėje kepė nepakartojami vafliai :) Ojjjj... kaip seilės tysta :))) O tavo Aguonėle kaip visada viskas fantastiška!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū ačiū ir sėkmės tau pačiai kepime, liksi sužavėta ;)

      Panaikinti
  7. oi tikrai nėra už ką, labai džiugu,kad išgelbėjau Jūsų vaflinę! :))

    AtsakytiPanaikinti
  8. Visai nepasislėpus, tik vaflinės neturiu :>

    AtsakytiPanaikinti
  9. atrodo fantastiskai! vaikystes skonis...gaila, kad vaflines neturiu :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš netikiu, kad tu dar kažko virtuvėj neturi :DD nemeluok *_*

      Panaikinti
  10. Nu mažut, Tu ir pasidarbavai kol manęs nebuvo :) negaliu tverti kol nusipirksiu vaflinę, kolkas jos neturiu, bet jau seniai vis pagalvoju, kad noriu jos... ir kepsiu kepsiu kepsiu :D nes atrodo fantastiškai!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O kodel Redut Tu i mane kreipies is didziosios raides? gal greitai ir Jus sakysi :DD

      P.S. o as uzsikreciau nauju receptu isbandyti ;) Susiradau cinamoniniu vamzdeliu varianta ir su brendziu ;)

      Panaikinti
    2. Nugi gi gi taip įpratusi, į visus nepažįstamuosius kreipiuosi didžiąja raide, kadangi dažnai nežinau koks amžius ir tt.. :) :DD Gerbiu, nenoriu įžeisti ;)

      Panaikinti
    3. O man bendraujant su internetiniais "pašnekovais" atrodo, kad visi mes vienmečiai :DD

      Panaikinti
  11. aguonele, nu tikrai neturiu, cirviniu keptuve turiu, o vaflines ne :(((( ir mama savo vafline atidavus, liudnuma man po tokiu vaizdu, nors jau apsiribojus nuo nauju pirkiniu, nes niekas nebetelpa!!!!! bet vafline vilioja 8)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Ačiū už priminimą ! Visai buvau pamiršusi, kad turiu tokią vaflinę iš anytos išsikaulijusi :)Receptas tikrai kaip iš vaikystės !

    AtsakytiPanaikinti
  13. Aš atsiprašau už kvailą klausimą - "išleisti sviestą", tai čia jį išlydyti turima minty?

    AtsakytiPanaikinti
  14. siandien kepėme - tikrai vaikystės skonis.... mmmm.... mums su vyru nostalgija, o vaikai tai šiaip tiesiog gardžiavosi - pirmą kartą tokius ragavo :) mano mama tą vaflinę giliai sandėliuke jau buvo prieš daug metų nugrūdusi, bet as manau, kad ją dabar jau atgaivinsiu... ačiū

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiugu, kad kažkam jie taip pat nostalgija ♥ Dabar eilė perduoti šį skonį ir ateinančioms kartoms :)

      Panaikinti
  15. oi kaip pavydziu gaila kad netiuriu tokios vaflines

    AtsakytiPanaikinti
  16. Aš pabandžiau kepti širvinių blynų keptuvėje, aišku vamzdelių nesusuksi,:) bet skonis tai puikus puikiausias, nuostabiausias, naaa tass iš tikros vaikytės, kai laukdavom su brolio kol mama jį ištrauks iš vaflinės :)

    AtsakytiPanaikinti
  17. Puikus receptas! Sužavėti visi namiškiai. Kepsiu dar tikrai ne kartą.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Gal galite patarti, kaip el.vaflinę išsirinkti? Jei ne paslaptis, kokia yra Jūsų?

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails