2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Mielinis juostelių pyragas su cinamonu


Lauke visai nekvepia artėjančiomis šventėmis :( Lyja, vėjas... na bet už tai namie dvelkia cinamono kvapas ir jau laukiu kada rytoj antrą žvakutę savo nuostabioj kalėdinėj puokštėj  uždegti galėsiu ♥
Šiandien kepiau jau seniai vos ne visuos bloguose keptą mielinį juostelių pyragą. Kokias 8 skirtingas versijas esu išsisaugojus, tad atėjo laikas jas ir pradėti bandyti. Šis pyragas gavos labai skanus. Tik prie tešlos yra ką veikti ;) O tiksliau ją rekomenduojama minkyti tik kombainu!  

325 g + 50 g miltų
55 g cukraus
15 g šviežių mielių
žiupsnelio druskos
56 g sviesto
80 g pieno
60 g vandens
2 kiaušinių
1 pakelio vanilinio cukraus


Įdarui/ Aptepimui:
65 g cukraus
1 a.š. cinamono
šiek tiek šviežio malto muskato
50 g sviesto


240 g miltų, cukrų, mieles bei druską susiberti į kombaino indą. Šiek tiek patrinti tarp pirštų, kad mielės sutrupėtų.
Mažame puodelyje užkaitinti pieną ir jame ištirpinti sviestą. Į šį mišinį supilti vandenį bei vanilinį cukrų.    
Paleisti kombainą lėčiausiu minkymo greičiu ir pilti skystį į miltų mišinį. Minkyti kol susijungs viskas. Toliau minkant supilti išplaktus kiaušinius bei suberti likusius 85 g miltų. Dabar belieka pabaigti minkyti. Aš minkiau 10 min. Tešla bus nenormaliai skysta!!! Pasirodo taip ir turi būti. Aš irgi nesijaudinau, jei jau įspėjo :) Taigi, užminkius uždengti ir padėti šiltai kilti. Aš stačiau ant radiatoriaus, tai man tik 1 val užteko. Ji turi padvigubėti. Į pakilusią tešlą  beriam  50 g miltų ir dar paminkom. Išsiimam ant gerai miltuoto stalo, suformuojam kamuoliuką ir paliekam kelias min "pailsėti". Tešlą išsikočiojam ganėtinai plonai stačiakampio formos ir iš ilgio į 4 tolygias dalis supjaustom. Kiekvieną gautą juostelę apteptam gerai išlydytu sviestu ir apibarstom cukraus bei cinamono mišiniu. Jas sudedam  vieną ant kitos. Supjaustom formos pločio gabaliukais. 
Belieka formą ištepti sviestu ir pabarstyti miltais. Sudėti tešlos juosteles.


Orkaitę įsikaitinti laiku iki 180°. Pašauti kepti ~1 val. Man užtruko tik 45 min. Žodžiu, reikia žiūrėti, nes kiekvieno orkaitė kitaip kepa. Aš taip pat į kepimo pabaigą kepinį folija pridengiau, nes viršus jau labai spalva įgavo. Skanaus!!!

Šaltinis: pakoreguota pagal čia 

7 komentarai:

  1. mmm kaip gardžiai atrodo - minkštutė tokia :) kepiau kartą ir aš tokią. Tai man labai išlipo į viršų, per ankšta buvo :) Tavosios juostelės tobulos :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū Vilma :) Žinok ji net antrą dieną buvo minkšta. Bet kaip ir jau kalbėję esam, kuo tešla minkštesnė tuo kepinys iškepęs puresnis yra ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kepiau ir aš, tikrai šaunus. ir man patiko, kad ir trečią dieną buvo geras.
    tik mano buvo negriukas, aš dėjau daaug cinamono ♥

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš cinamoną vartoju labai saikingai, nes man jis greitai apkarsta ...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš taip pat kepiau ši fantastišką pyragą savo žurnalo "Mylima Moteris" atidarymui http://www.facebook.com/MylimaMoteris

    AtsakytiPanaikinti
  6. sveiki, gal galima pakeisti sviezias mieles sausomis? kiek ju reiketu? aciu uz info!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails