2011 m. gruodžio 18 d., sekmadienis

Kakaviniai sausainėliai su riešutais bei irisiniu įdaru

Labai skanūs sausainėliai. Prie kavos puodelio tikras malonumas juos kramsnoti. Daug nesusivalgo, nes ganėtinai sotūs yra :) Iš viso man gavos 23. Taip pat nelabai išėjo suformuoti jų taip, kad daug įdaro tilptų...aš gi esu karvutės saldainių didžiausia fanė, dėlto man ir įdaro be galo daug reikia! :)
Ištraukti iš orkaitės jie yra minkšti. Aš šaukšteliu dar paspaudžiau šiek tiek, kad įdarui duobelė didesne taptų, tai jie man šiek tiek trūko šonuos. 
Jiems issikepti reikia:

125 g sviesto
60 g cukraus
1 a.š. vanilinio cukraus
žiupsnelio druskos 
1 kiaušinio trynio
2 v.š. pieno 
120 g miltų
40 g kakavos
100 g graikinių riešutų
15 minkštų karvutės saldainių

Minkštą sviestą gerai išplakti su cukrumi, vaniliniu cukrumi bei druska. Tada įdėti kiaušinio trynį bei supilti pieną ir dar viską gerai paplakti, kol masė vienodos konsistencijos bus. Galiausiai suberti miltus su kakava ir užminkyti tešlą, kurią įsukus į maistinę plėvelę padėti mažiausiai 30 min į šaldytuvą. 

Riešutus susismulkinti labai smulkiai, bet ne iki miltų. Kaip matos, aš patingėjau o rezultate su smulkesniais daug gražiau atrodo ;) 
Karvutės saldainius ištirpinti arba mikrobanginėje krosnelėje arba karštų garų vonelėje, pastoviai maišant. Gražiausiai įdaras sausainiuos atrodo, kai masė ši į sausainius šilta supilama.

Orkaitę įkaitinti laiku iki 180°. Išsiimti tešlą ir jos atsignybti vienodus gabaliukus, kuriuos rankomis greitai į rutuliukus suformuoti. Rutuliukus apvolioti riešutuos, padarius viduje duobelę pašauti kepti. Sudėjus juos ant kepimo popieriaus reikia nemažus tarpelius palikti. Aš kepiau 2 skardas ir vieną po kitos ;) Kepimo laikas 12 min. Ištraukus iš orkaitės į jų viduriuką šaukštelio pagalba sukrėsti irisinę masę ir leisti galutinai ataušti. Skanaus! 

 Šaltinis: čia 

8 komentarai:

  1. O jau gražūs, o saldūs turėtų būt - kaip tik man :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Absoliučiai mano skonio receptoriams :)) Kiek laiko jie galėtų galioti, t.y. būtų skaniausi? Norėčiau padovanot, tad ar kept prieš pat Kalėdas ar jau dabar galima? Ir ar tinka sviestą keisti kepinių margarinu? Jau tiek jo užsipirkau šventėms... :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Indre jie puikiai atiderinti kas liečia saldumą. Tas kakavos kartumas susilieja su kepintais riešutais o saldi viršūnėlė yra tas lašas saldumo ;)

    La Femme: nelabai suprantu kodėl tavo komentaro čia nerodo Na bet aš jį perskaičiau email'e tai galiu atsakyti: 1. manau tikrai kepinių margarinas turi tikti. 2. gali drąsiai savaitę sandariai uždarius ar supakavus laikyti. Aš kaip pažiūriu kiek laiko prieš šventes visi pradeda kepti sausainius ir kada tik valgo, tad nesuk sau net galvos ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O geras,kaip tik klausima del margarino norejau rasyti,bet matyt La Femme irgi bus is Norvegijos,kurioje siuo metu nera sviesto,tik margarinas :) Zodziu naudoti kepiniams skirta margarina tinka? Aciu uz ideja,kaip tik norejau kazkokiu nematytu sausainuku,nes draugei dovanu nupirkau Kaledine sausainiu deze,ir noriu ja pripildyti savo keptais sausainiais :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O kodėl Norvegijoje nėra sviesto? Pas mus jis paskutiniu metu dar ir net atpigęs, ko pasekoje aš pusę stalčiaus juo kameroje užpildžiau :) na dėl viso pikto...
    Labai skanūs sausainėliai. Aš irgi supakavau pusę, kita puse pati pasilepinsiu :) Sėkmės išbandant!

    AtsakytiPanaikinti
  6. nera sviesto? atpigo sviestas??? kas cia per sposai pries sventes???? pas mus jis tik brangsta!

    sausaineliai atrodo fantastiskai, noreciau ir as patraskinti ir pasimegauti karvutes virsunele :P

    AtsakytiPanaikinti
  7. "Sviesto deficitą Norvegijoje ir Suomijoje nulėmė susiklosčiusios aplinkybės. Pirma, dėl lietingos vasaros pablogėjo karvių pašaro kokybė, o tai savo ruožtu sąlygojo pieno gamybos mažėjimą. Antra, Skandinavijos šalyse pastaruoju metu išpopuliarėjo dieta, siūlanti vartoti mažai angliavandenių, užtat daug riebalų, tarp jų - sviesto. Be to, prieš Kalėdas nuo seno padidėja šio produkto, reikalingo daugeliui šventinių patiekalų, paklausa.Europoje didžiausios sviesto eksportuotojos yra Danija ir Švedija. Suomijos poreikius daugiausia tenkina importas, o Norvegija gamina sviestą tik šalies rinkai. Beje, Norvegija savaitgalį iš Belgijos įsivežė 300 tonų sviesto ir skubiai jį paskirstė didiesiems prekybos tinklams, tikėdamasi įveikti šalį ištikusią sviesto krizę." As ir to neberandu,ispirko ir ta :D viena kazkoki radau,suresni,hi hi:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jau antra karta kepiau situos grazuolius :) geris :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails