2011 m. gruodžio 22 d., ketvirtadienis

Stirnienos kepenėlės su obuoliais

Vakarykštė mano vakarienė ♥ Žinote tokį jausmą: valgai... kuo lėčiau, nes labai bijai kad greitai nesuvalgytum, nes kiekvienas kąsnis tikras gėris yra? taigi man taip su šiom "salotom" buvo. Nemoku aprašyti kokios skanios kepenėlės buvo. Prie taurės sodraus raudono vyno ♥ Beje, ko gero dar nepasigyriau, kad prieš gerą mėnesį nusipirkau visą stirniuką :) Gerai, pusę perleidau draugei, nes neturiu tiek vietos  kameroje. Bet manau jog greitu laiku dar kažką iš žvėrienos namo parsitemsiu. Noriu eksperimentuoti ;) Užsidegiau.
na o kepenėles dariau labai paprastai: jas piene išmirkiau per naktį. Tada nusausinau ir susipjausčiau juostelėmis. Keptuvėje įkaitinau skystą sviestą ir miltuose apvoliotas kepenėles dėjau į ją. Kepiau labai trumpai iš kiekvienos pusės. Ko gero nei minutės kiekvienai pusei nereikėjo. Padruskinus ir pipirinus atsidėjau į šoną. 
Svogūną supjausčiau stambiau ir kepinau, kol šis skaidrėti pradėjo. Tada uždėjau ant jo kepenėles, o ant kepenėlių laaaabai plonai pjaustytą obuolį. Padruskinau, pipirinau ir uždengus kelias min patroškinau. Kai obuolys man norimo minkštumo buvo, įpyliau kokį gerą šaukštą balzamiko acto ir nukėliau nuo ugnies viską.
Valgiau ant rucolos salotų su pakepintais kedro riešutais ♥ Jokios duonos ar dar ko nereikėjo!  Nėra ką lyginti prie vištienos ar visų iki šiol mano ragautų kepenėlių.... o gaila, kad jų negali taip dažnai nusipirkti. Nors mano MB tai tai nei šilta nei šalta...hihi..

11 komentarų:

  1. Nu va, tai skaniai aprašei, prieš pat pastininką:)bet gali čia žmogus seiliotis kiek nori, vistiek stirnienos kepenų nėr ir rukolos nėr!O jau foto kokio gražumo!

    AtsakytiPanaikinti
  2. tikrai jau - sventas metas, o cia gruobuoniskai ir vartotojiskai "parsitempiau visa stirniuka"
    baisu, nors prieskalediniu metu susilaikytumet...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiške: nebūtina davatkauti ir keisti kitų nuomonės apie susilaikymus. Šventas metas? Kas tai?
    Jei Jūs pasninkaujat, tai ir pasninkaukit. Bet leiskite ir kitiems gyventi ir daryti taip, kaip jie mano mano jog tai yra gerai. Keičias laikai, keičias ir švenčių požiūriai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Acha, Aguonėle, kam mazuolį nutrynei?:DDD
    Aš juokais čia apie pastininką užsiminiau, alia atsiranda tokių, kuriems "prieš pastininką" reikia pasidžiaugti kitiems sugadinta nuotaika:(

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oi Srovele, aš suprantu kada Tu pajuokauji ;)
    Žinai, kartais (nu tikrai) priimu kritiką ir bandau iš jos pasimokyti. Bet kritika, kuri susijusi su religija ir tokiu pamišimu, mane varo iš proto (: Ši nesugadino man nuotaikos, bet tiesiog neišėjo iš galvos...ir ko tokie žmonės pas mane užsukę ieško?

    AtsakytiPanaikinti
  6. uuu..."keicias laikai" - keiciasi poziuriai... mmm... gal dar medzioklini sautuva i rankas po 10 m. pasiimsite?
    man tai nesuprantamas zmoniu "zveriskumas" viska esti esti...
    ar pagalvojote apie stirniuka pries ji pirkdama ar apie savo pilva? man tai ziauroka...
    Prie ko cia davatkiskumas - pagarba senosioms tradicijoms, savo vertybems - o ne issizadejimui paciam savo istorijos.

    AtsakytiPanaikinti
  7. O kam mums diskutuoti, jei mes skirtingu poziuriu zmones? Ka reiskia esti esti? As megaujuos maistu! Ivairiu maistu ;) Draugu rate visu medziotoju nesuskaiciuosiu, nes ju tikrai daug. Ir net labai dziaugiuos, kad tokiu zmoniu yra. Nei vienas neziuri pirma i savo skrandi. Pirma yra taip sutverta, kad reikia gyvunija reguliuoti. Tam yra tikri skaiciai pateikti ir t.t.

    As neissizadu savo istorijos,tradiciju, bet bet deja gyvenimas pats parodo kokia realybe. Kiek pamenu, seniau menesi pries sventes visi "susilaikydavo" i baznycias eidavo... sakyciau tikejimas yra paskutinis lasas jei gyvenimas nesisypso. Koki pavyzdi duoda mums siuolaikine baznycia? Ir as tada turiu dar laikytis ju simtameciu tradiciju?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Na, Lietuvoj Krikscionybe per prievarta ivesta tik XIV amziuje, tad kam kas atrodo senosios tradicijos.
    Man zveriena kaip tik atrodo labai tradicinis lietuviskas maistas.
    Visiems graziu ir gardziu svenciu!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Aš dar ramybės ir tolerancijos vienas kitiems palinkėsiu ♥

    AtsakytiPanaikinti
  10. stirnienos turbut niekada is niekur negausiu,bet ACIU nors uz receptus,man jau ir paskaicius visi skoniai sukyla ir vaizduote skleidziasi...o visgi,....gal kada sutiksiu medziotoja....labai patinka Tavo blogas,bandau daug ka pagaminti,viskas gaunasi,nes labai gerai,tiksliai surasyta..su pagarba Gitana

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gitana, gyvenime niekad nežinai ką kur sutiksi ;)
      Labai džiugu skaityti tokį komentarą, ypač kai nuotaika kažkur į sklepą išėjus ;) Skanių atradimų toliau ir sėkmės virtuvėje!

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails