2010 m. liepos 25 d., sekmadienis

Grietininis raudonųjų serbentų pyragas

Kaip jau ir minejau: megstu nesvarbu kokiuos kepiniuos raudonuosius serbentus. Kai pamaciau si recepta, zinojau kad isbandysiu! Taigi, man labai patiko, bet tikrai nesiulau tiems bandyti, kurie nemegsta nestandziu pyragu. Jis valgomas gerai atsaldytas, bet vistiek  nera labai standus. Pats derinys labai vykes, ne per saldus bet su tokia rugstele, kuri atrodo atvesina :) As kepiau 14 cm kepimo formoj is:

Pagrindui: 100 g miltu
                    1/3 a.s. kepimo milteliu
                    ziupsnelio druskos
                    35 g cukraus
                    1 a.s. vanilinio cukraus
                    50 g salto sviesto
                    2 a.s. salto vandens

Idarui:    1 kiausinio
                   50 g cukraus
                   200 g grietines 24% riebumo ( org. deta 250 g )
                   1/2 a.s. citrinos zieveles
                   1 a.s. citrinos sulciu
                   25 g maltu migdolu
                  ~200 g raudonuju serbentu
( org. 250g)

Is pagrindui skirtu produktu uzsiminkyti tesla, kuriai plonai iskloti kepimo forma ir padeti saldytuvan maziausiai 30 min.

Kiausini issiplakti su cukrumi ir citrinos zievele iki baltumo. Pirma imaisyti maltus migdolus bei citrinos sultis, tada atsargiai grietine.

Serbentus nusiplauti, nusausinti ir isvaduoti nuo koteliu. Puse ju paskleisti ant dugno o likusius paskleisime ant virsaus (as maisiau didesne dali i grietines mase, kas man rodos strukturai taip pat itakos turejo). Grietines mase paskleisti formoje, uzbarstyti likusius serbentus ir pasauti kepti i ikaitinta 180° orkaite 45 min. Leisti atvesti formoje, veliau dar pora val palaikyti saldytuve ir megautis prie kavos puodelio apibarscius cukraus pudra. Skanaus!

20 komentarų:

  1. Aciu. Zinok per siandien dviese ir sukapojom ji :) mums patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aguonele, eilini karta as be zodziu - koks grozis pyrago!! Jei dar rasiu sodyboj serbentu, tai butinai pabandysiu!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Siandien iskeptas ir jau puse suvalgyta. Eilini karta isitikinau - genialumas paprastume. Aciu uz puikias idejas :-)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aciu merginos!
    AJ:
    man serbentai grazi uoga, tad ir kepiniai grazus gaunas :)

    Dalia:
    labai dziaugiuos kad patiko ♥ Zinai, kasdiena negaliu kepti tortu, nes ju niekas nesuvalgytu o be saldumynu nei dienos! Ir dziaugiuos, kad tokios paprastos idejos atranda isbandanciuju :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man tai liūdesys, nes į turgelį, kuriame aš prekinuosi, bobulytės neatneša raudonųjų serbentų ...
    Fausta

    AtsakytiPanaikinti
  6. Fausta:
    atlek i Vokietija, kalnais visur raudonuju serbentu pilna :)) bet va juodu, tai deficitas!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aguonele, manau, LT rasi kalnus juoduju serbentu :-)
    O del receptu paprastumo, tai siuo metu man jie isganymas, nes vaikai nenusiteike mamos ilgalaikiams eksperimentams virtuveje.

    AtsakytiPanaikinti
  8. labai ačiū už receptą, vakar išbandžiau- buvo labai skanu :) tik dėjau daugiau riešutų ir uogų.
    Kadangi dievinu raudonus serbentus, šiandien išbandysiu ir keksiukus su jais :>

    AtsakytiPanaikinti
  9. Mieloji Rose Prick:
    o nenusėdo riešutai ant dugno? Džiaugiuos jog patiko, nes nemaniau jog kas drys tokį grietininį bandyti, tuo labiau jog jis toks kitoks nei visi pyragai :) Skamba tai viliojiančiai ;) Dabar lauksiu keksiukų atsiliepimo, tie tai man fantastiški buvo...

    Dalia:
    vasarą ir aš nelabai nusiteikus esu ilgai laiką leisti virtuvėje (:

    AtsakytiPanaikinti
  10. noreciau ismeginti,tik beda kad serbentu as nei su ziburiu nerasiu,gal cia galima su kitom kokiom uogom daryti ?

    AtsakytiPanaikinti
  11. na pas mus dar maciau serbentu pirkti, bet jau tikrai jiems sezonas pasibaiges kaip ir daugeliui uogu :( sis pyragas man patiko, kad serbentai tokia rugstele priduoda. Ka patarti galeciau, tai slyvoms nusilupti odeles ir susipjauscius gabaliukais jas deti... arba kokias avietes ar gervuoges, jos irgi rugstokos...na tiesiog eksperimentuoti, nes as su kitomis uogomis pati nekepus ;) Sekmes!

    AtsakytiPanaikinti
  12. Rašyk, Aguonėle, lietuviškai - su visokiom ė į ir ž. Daug gražiau blogas atrodytų :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Anonimiske: masciau... turejau isivedus lietuviskas raides, bet kadangi man labai trukdo jos dirbti(su lietuviskom isvis nedirbu) tiesiog erzina taip ir palikau. Ai, man nemaiso o ir ne del grazumo rasau. Bet aciu uz nuomone ;)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Išbandžiau šį pyragą, tiesa, tik su šaldytais serbentais. Skonis tikrai puikus, tokia gaivi rūgštelė...Ačiū už receptą.

    AtsakytiPanaikinti
  15. Loreta nugi puiku, kad ir tokiu vesiu metu laiku sis pyragas skanu ;) Man jis toks tikrai tik vasarinis.

    AtsakytiPanaikinti
  16. uždėjau ir aš kepti, tik nuotraukoje tai gelsvas viršus, o maniškis dar 15min turi kepti, o jau visas viršus šviesiai rusvas - taip, kaip kiaušinis kad būtų apkepęs. Gal prastai išmaišiau įdarą?? Ugnė

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinokit aš jau nepamenu kokia ta masė turi būti :O Bet kiekviena orkaitė yra kitokia, tiesiog tokiu atveju pridengti folija reiktų. Dabar belieka tikėtis, kad Jums jis iškepė ir patiko!

      Panaikinti
    2. labai geras receptas ir paprastas, tikrai skanumelis gaunasi, mano seimyna per kelias valandas kai jau atsala suvalgo, :) aciu uz sanu recepta

      Panaikinti
  17. O aš šį pyragą kepiau du kartus ir abu man neišėjo - abiem kartais įdaras kaip buvo skystas taip ir liko skystas, nors kepiau gerokai ilgiau nei nurodyta recepte ir antrą kartą grietinės įdėjau dar mažiau (kažkur 150 g.)..:(

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails