2012 m. balandžio 24 d., antradienis

Faršo dešrelės su troškintais svogūnais ♥

Nežinau kaip Jums, bet man valgyti vienas faršo dešreles neskanu. Visiškai! Dėlto bandau vis rasti kažką prie jų. O galbūt ir Jūs pasidalinsite savo idėjomis, receptais kaip Jūs ruošiate faršo dešreles? Aš seniau darius esu dešreles ant daržovių bei dešreles pupelių patale ;)  Nei vienas patiekalas nenuvylė, šiandieninis taip pat! Siūlau tikrai išbandyti. Tik troškintus svogūnus palikčiau pora val pastovėti, kadangi jie įgauna daugiau skonio.
Kaip bulvių košę pasidaryti bei išsikepti dešreles nerašysiu :) Tik kaip svogūnus pasitroškinti :P Reikia: 

4 svogūnų
150 ml balto vyno
200 ml vištienos sultinio
5-6 šviežio šalavijo lapelių
druskos, pipirų, šiek tiek cukraus bei pusės šaukštelio grūdėtų garstyčių

Sviesto & alyvuogių aliejaus mišiny, ant vidutinės ugnies kepinti svogūnus. 30min! Kuo ilgiau jie kepa, tuo saldesni tampa :) Kai gražią rudą spalvą įgaus, supilti vyną ir toliau kaitinti, kol šio daugiau nei pusė nugaruos. Tada sudėti smulkintą šalaviją bei supilti sultinį ir leisti užvirti. Kelias min pavirinti ir paskaninti. Aš skaninau druska, pipirais bei šiek tiek cukraus. Taip pat garstyčių įmaišiau. Viskas! Leisti pastovėti (šildyti daaaaug daaaug geresni) ir skanaus!
Šaltinis: žurnalas "Jamie" Nr.09/10.2011

12 komentarų:

  1. man patinka tokios dešrelės ir, vištienos dažniausiai :)

    mes tai valgom arba su raugintais kopūstais troškintais, kai turiu, arba darau su įvairių pupelių kokiu troškiniu, esu darius ir su paprikom bei svogūnais, bet kadangi manasis svogūnų nevalgo, tai kol išrinko visus man tik nervas ėmė..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia, tu nepatikėsi, bet dar nemačius su vištiena tokių. Aplamai, net vištienos faršas deficitas! Aš tokias dešreles perku dažniausiai arba veršienos arba kiaulienos ;)
      O tu troškini kažkaip raugintus kopūstus, šildai ar su šaltais valgot?

      Panaikinti
    2. nu žinok va pas mus vištienos faršas ir deficitas, nors sako panos randa, nu man tai neteko, nu aišku nevažinėjau po visą miestą faršo ieškodama...
      aš seniau ir pirkau kelis kart kiaulienos, daugiau pabandžiau jautienos, bet tokios ganėtinai per sausos buvo, o kai atradau vištienos, tai labai patiko. na aš turguj radau, bet jaučiu ir pardėj būtų..

      o dėl kopūstų, jo aš troškinu juos, biški sviestuko, tada ant pačio galo pomidorų padažo kartais dedu, jei noriu tą dieną, dar patroškinu kad jau minkštučiai būtų ir psio. su šaltais kažkaip nesivalgo, su šaltais tik koldūnus valgau :))

      Panaikinti
  2. Oooooooo Tu jau čia vyro favoritė!!!! Malto į kažką įdaryto maisto valgytojas...jis kai būna D visada dešreles valgo:))) O dabar, specialiai, kad paerzinčiau, parodžiau...žinai, laižosi, kaip koks nedavalgėlis katinas:)))
    Man Tavo fotografijos labai gražios:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oooo bet Tu ir blogietė, šitaip vyrą erzinti :DDD
      Ačiū už pagyras nuotraukoms ♥

      Panaikinti
  3. Sakykit prašau, dešdelių prieš kepimą neapverdate?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėl trumpesnio kepimo laiko, o apverdant vanduo suteikia drėgmės, minkštumo mėsai.

      Panaikinti
    2. Aaaa, nu bet aš nepasakyčiau kad jos ilgai kepa...ir mėsytė minkšta visada yra. Aš perku dažniausiai smulkiai malto faršo dešreles, niekada man nebuvo jos sausos. Bet čia kiekvienoj šaly jos galbūt kitokios. Vokietijoj tai jos čia šventas reikalas :)

      Panaikinti
  4. aguonele, matau Jamie valdo! Man irgi jo receptai laaabai patinka ir dar nei karto nenuvyle!
    o tokias desreles dazniausiai kepu su darzovem arba ant griliaus ir tada valgom su skrebuciais ir iv. sv. darzovem ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jamie uzkabino paskutiniu metu, dar tik eksperimentuoju su juo :)

      Panaikinti
  5. Šitą esu daręs, kartais vietoj dešrelių, naudoju kumpį, viskas eina perfect :) Labai geras receptas.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails