2011 m. rugsėjo 4 d., sekmadienis

Picos padas... su raugu :)

Užsidegiau išbandyti raugą ne tik duonoje. Šis receptas netiks greitam kepimui, nes tešla tiesiog ilgai kildinama. Skoniu tai tikrai nustebino - labai patiko! Minkštas padas (aišku priklauso dar nuo kepimo laiko), storas ir su mėgiamu "viršumi". Reda o tu pameni kaip sakiau, kad picų tai jau namie nekepsiu. Ko gero užkrėtei, nes vis pamenu tavo įraša su picos pado ieškojimu  ir susigundau kažko paieškoti ;) O šią picą  išsikepti reikia:

Raugui: 6 g raugo starterio
            60 g vandens
            60 g miltų tipo 550
Šiuos produktus susimaišyti ir palikti 12 val prie 24°. ( aš laikiau ~15 val prie 20-21°. Kažkaip nekreipiau dėmesio, kiek jis man rūgsta.... baisu. Gal jau išsidirbinėju? :D ) 

Tešlai: viso raugo
          180 g miltų tipo 550 (dėjau drąsiai dar 10 g daugiau, nes man tešla perskysta pasirodė...)
          110 g vandens
          3 g šviežių mielių (aš tik 2 g ėmiau)   
          1/2 a.š. druskos
          9 g alyvuogių aliejaus

Tešlai skirtus produktus dėti į kombaino indą ir minkyti tešlą. 1o min. Ji jau šiam etape man  pasirodė skystoka, tai dadėjau dar  10 g miltų. Uždengti ir leisti kilti 2 val. Po 40 ir 80 min patąsant perlankstyti. Ant gausiai miltuoto stalo susiformuoti kamuoliuką, kurį palikti 10 min pastovėti. Iškočioti ir vėl palikti 10-15 min "pastovėti". Aptepti tada pomidorų padažu (aš dariaus pati: pasikepinau svogūną šlakelyje alyvuogių aliejaus iki skaidrumo. Sudėjau smulkintą pomidorą ir paskaninus druska, pipirais, čili pipiriuku bei džiovintu baziliku  paprastuoju raudonėliu leidau troškintis iki tirštumo), sudėlioti norimus produktus ( aš dėjau chorizo dešros, alyvuogių bei mocarelos)


ir pašauti kepti į labai karštą orkaitę iki norimo apskrudimo laipsnio. Aš kepiau ant kepimo akmens 250° orkaitėj 10 min. Mhhhhhhh... šalta taip pat liuks ♥

P.S. taip skamba recepto kildinimas. Man taip nesigavo... turėjau išlėkti. Taigi po 40 min, patąsant perlanksčiau ir į šaldytuvą pastačiau tešlą. Grįžus po 4 val ją išsiėmiau, palikau 20 min kambario temperatūroj.  Suformavau kamuoliuką, kurį palikau 15 min pastovėti. Iškočiojau ir vėl palikau 15 min. Tada jau apdėliojau ir kepiau. Gavos, vadinas kartais tikrai nereikia bijoti eksperimentuoti :) 


 Šaltinis: čia           

1 komentaras:

  1. Kaip džiugu!!! kelintą kart jau matau picą pas Tave :) ir visos tokios tobulos atrodo! Faina, kad užsikrėtei, nes tikrai - picos gėris yr :))
    O pica su raugu, oho!!!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails