2011 m. rugsėjo 8 d., ketvirtadienis

Poro & šoninės tarte


 Pagalvojau jog seniai kokią tarte kepus buvau. Kas be ko poras prašės sunaudojamas, tad kibau į "darbus" (nepatikėsit, bet tešlą pagrindui net iš vakaro pasidariau) ir rezultatu jokiu būdu nenusivyliau! Labai patinka ją man šaltą į darbą nusinešti ir prie arbatos puodelio sumaitoti :))
Padą dariau kaip visoms seniau gamintoms, pagal šį receptą. Man jis idealiausias ♥ O įdarui reikia ( 18cm formai):

1 didesnio poro
pakelio šoninės gabaliukų ( ~ 80g)
saujelės kedro riešutų

100g grietinėlės
1 1/2 kiaušinio (pusė lieka nuo pado)
sūrio ~ 80 g (aš maišiau gaudą fermentinį sūrį su parmezano)

Pasiruošti padą. Jį atšaldyti ir iškloti kepimo formą. Dėti šaldytuvan.
Toliau daromės įdarą: sausoje keptuvėje pakepiname kedro riešutus iki gražaus rudumo. Atsidedame.
Dedam į keptuvę ( vėl jokių riebalų!) šoninę ir kepinam. Kai patinka apkepimo laipsnis priglaužiam prie riešutų.
Į keptuvę pilam biškį sviesto ir dedam pjaustytą porą. Kepinam, kol šis sukrenta. Tada sumaišom jį su šonine bei riešutais. Leidžiam šiek tiek praaušti. Kai praauš, traukiam iš šaldytuvo formą, krečiam  įdarą į formą:


ir užpilam grietinėlės & sūrio plakiniu. Šaunam kepti į 200° orkaitę 20-25 min. Skanaus! 
P.S. ragaujam šiek tiek praaušusį arba galutinai atvėsusį, nes šiltas sunkiai pjaustysis ;)

11 komentarų:

  1. tai trecia tarta kuria issisaugau, paziuri ir uzsimanai dabar ir cia ir greitaiii :DD Begciau kept, bet valgytojai visi issilakte mano, kas i mokykla, kas i darzeli.. tik savaitgaliais dabar galiu daugiau gamint :(

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet žinai aš tau vistiek pavydžiu, to tokio ritmo! ką noriu tą darau! Aš tiek daug turėčiau ką nuveikti, bet per darbus nieko nespėju... dar kai ruduo taip sparčiai atkeliavo tai išvis...net noro nėra.
    O tartos labai skanu žinok šaltos. Mes šiandien pusryčiams ir suvalgėm ją ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Beveik žinau skonį, nes kažkada dariau porų, šoninės ir kalakutienos kaip ir vyniotinį pagal Jamie - tai čia turėtų būti irgi toks pats gėris.

    AtsakytiPanaikinti
  4. :) Mano tesla ilsisi saldytuve... Bus vakarienei. Tik as sudedu ten viska, ka turiu: cukinija, pomidorus etc.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Oi šitie pyragai man ir šalti tikrai puikus, kai nusibosta sumuštiniai viskoie į darbą pats tas prigriebti tokį gabalėlį :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man su porais viskas skanu, o šis pyragas spėju tikrai gero skonio, mat praėjusią savaitę kaip tik kepėm britišką porų ir vištienos pyragą, irgi super! ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Mindaugai: einu ieskot recepto pas tave :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. O norejau paklausti, kaip Jus gaminate tesla tokiam tarte?

    AtsakytiPanaikinti
  9. Esu paryskinus nuoroda i teslos recepta. Bet kopijuoju dar karta:
    25 g parmezano surio
    50 g salto sviesto
    75 g miltu
    1/3 a.s. druskos
    1/2 kiausinio
    (kita puse bus idarui)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Galiu pasakyti, kad tai vienas geriausiu mano naujai atrastu patiekalu! Labai aciu! :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Labai malonu girdėti :*
    Patariu pabandyti dar ir su voveraitėmis išsikepti. Šios tartos man viena už kitą geresnės.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails