2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

Hamburgerių bandelės


Nežinau kas čia  man užplaukė, bet jau taip užsimaniau hamburgerių...tokių neeilinių... bet apie juos ryt :P Pirma pateikiu bandelių receptą. Jos puikios!!! Daugiau niekada niekada nepirksiu jau ir šių! 12 bandelių išsikepti reikia:

475 g kvietinių miltų
25 g krakmolo
35 g cukraus
25 g pieno miltelių
270 ml vandens (pyliau piena)
20 g šviežių mielių (org. dėjos 30g, bet man su mažiau skaniau! Žinoma kildinti reikia ilgiau su mažiau mielių)
35 ml kiaušinio ( aš ėmiau 1 M dydžio. Jis buvo 50 ml, tada sumažinau tik vandens kiekį ;)
35 g minkšto sviesto
10 g druskos

Aptepimui: kiaušinio plakinio & vandeniu
                 sezamo sėklų

Miltus, krakmolą, cukrų bei pieno miltelius beriam į kombaino indą.
Kiaušinį išplakame su pienu, įberiame mieles ir išmaišome, kol šios ištirpsta. Tada gautą skystą masę pilam į sausus produktus ir minkom tešlą 3 min lėčiausiu kombaino greičiu. Po šio laiko kombaino greitį padidinam ir toliau minkom 10 min. Po 5 min suberiam palaipsniui druską. Kai ši susijungia su tešla, dedam per kelis kartus sviestą ir minkom, kol tešla vienalytė yra. Neišsigąsti: tešla bus iš pradžių kietoka, bei kai subersime druską ir sviestą ji taps elastiškesnė! Reikia tik būtinai gerai išminkyti!!! Belieka uždengti indą ir palikti kilti, kol masė padvigubės. Pas mane ganėtinai šilta, bet kildinau 1,5 val.

Pakilusią tešlą išsiversti ant gerai miltuoto stalo ir pasidalinti į 12 lygių dalių. Uždengti ir palikti 10 min "pailsėti". Tada gabaliukus suformuoti į rutuliukus, kuriuos šiek tiek paspausti reikia ir padėti ant kepimo popieriumi išklotos skardos. Uždengti ir leisti vėl kilti. Man užtruko 45 min. Aptepus kiaušinio plakiniu bei užbarsčius sezamu, leidau dar 5 min jiems šiltai pastovėti.


Orkaitę įkaitinti laiku iki 190°, nepamirštant ant orkaitės dugno padėti skardos. Kai bandeles pašausime, į skardą reikia įpilti kokį pusę puodelio verdančio vandens. Kepti ~20-25 min. Skanaus!!!!

Šaltinis: čia 

37 komentarai:

  1. Jos ne tik puikios,jos tobulos <3
    jauciu savaitgali prie cilli jau ir kepsiu !

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žinai, turbūt mėnulis veikia:)ir tu:)nes kai ieškojau recepto kruasanams, mačiau ten tokius nieko hamburgerius, nu ir galvoju, kad reikia pasieškoti recepto bandelėms, tai gerai, dabar nebereiks ir beieškoti, viskas po nosim:)o gal ir tu puikių bandelių galėtum švystelti, nei kepti nereiktų:))

    AtsakytiPanaikinti
  3. pasakiskai atrodo ,butinai reiks pabandyti

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aguonėle, į kokį pieną kiaušinį dėjai, ar pieną vietoj vandens pylei?Einu kepti:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Atrodo niam, saugaus, bus išbandyta :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Palauk, Ilona, kai issikepsi tada galesi sakyti ar Tau jos tobulos. Gi zinai, tie skoniai... :D

    Srovele: o Tu nieko sau, jau net iskeptu nori :)) Nebent Tu man kruasanu pameteti nori :)

    Oi ten as klaida iveliau. Zinoma kad su vandeniu maisiau!!!Einu taisyti. Aciu Tau uz pastaba :*

    AtsakytiPanaikinti
  7. Nu zinok Srove visai susibalamutinau. As tikrai jokio vandens nepyliau. Man pasirode jog ten pienas pilas ir emiau piena. O pasirodo kai org. verciau tai tik dabar mano klaida man pasimate. Nu zodziu, ar vanduo ar pienas, bandeles gaunas!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Niu va, o aš vandens šliūkštelėjau ir žinai ką, tu turbūt sausas mieles dėjai, aš dėjau šviežias, tai matomai dar padidino skysčio tūrį ir man tešla labai minkšta iškart buvo, aš dar miltų žinok truputį dadėjau, nežinau kas čia gausis, pasimatys, kai iškeps:))

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ne ne, as savo namuos tik sviezias mieles naudoju :) Bijau, kad Tau sausos gausis :o
    Bet zinai dar karta viska perziurejau. Viskas gerai isversta ir surasyta mano, tik skirtumas tas kad as vietoj vandens piena pyliau! Tu minkai kuo? Zinau, kad tai taip pat itakos teslai turi. Minkant rankomis, reikia sviesta ir druska iskart deti.Bijau del Tavuju bandeliu!!!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Viskas gerai Aguonėle, aš matyt pati kažkur apsižioplinau, kai dvejas iškart kepi, taip ir gaunas:)Tešlą minkau rankomis vis dar, vis atidėlioju pirkinį:)
    Ačiū tau už receptą, sekantį kartą kepant, būsiu atidesnė:)Labai puikus šaltinis ten netoliese randasi:)kiek iš ten visko kepti norėč)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Oi kaip gerai tada ♥ Žinok man irgi nutinka tokių visokių staigmenų kai duoną kepu. Dažniausiai receptai keliems kepaliukams ar pan. būna. O kai užsiminkau jau sau, tada pastebiu kad kokio vandens perpyliau ar mielių per daug pridėjau :O

    O tą šaltinį aš neseniai atradau ir jau savaitgalį sakiau bandysiu vištienos čiulpinukus kepti :DD Skamba gerai, ane? :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Jau įsivaizduoju, kaip sūnus džiaugsis, jei jas iškepsiu. Nugi reiks savaitgalį pabandyt :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Hamburgeriams buvau atradusi tavąsias hot dog'ų bandeles. Bet panašu, kad čia dar geriau :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Rennie: malonu matyti Tave pas mave :) Tikiuos pavyks kepinys ir sūnus bus laimingas :) McKarta, ką jau padarysi

    Neringa: ačiū dar kartą :*

    Fausta: o! tas bandeles jau primiršus buvau! Bet iš tikrųjų tas blogo rašymas turi didelį didelį minusą - per jį daug naujų receptų noris išbandyti...o žinau kad jau tikrai gerų turiu...bet tas knietėjimas :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Man pas tave čia toooks lobynas, tik nespėju su tavim kartu...Bet topinius receptus, tai kartoju ko gero dažniau nei tu pati :)))

    AtsakytiPanaikinti
  16. Fausta o Tu cia man gimtadienio proga grazu komplimenta padarei ♥ Aciu!

    AtsakytiPanaikinti
  17. labas,ar galima vietoj svieziu mieliu deti sausas?jai taip,kiek?

    AtsakytiPanaikinti
  18. Nuostabios bandelės :) Kepsiu dar ne kartą! Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiugu!!!
      Aš paskutiniu metu jas per pus mažesnes kepu ir kaip mažus hamburgerius į vakarėlius nešuos. Visi lieka patenkinti ;)

      Panaikinti
  19. Kaip cia anksciau ju nepastebejau... Esu kelis receptus hamburgeriu bandeliu isbandzius, bet gavos visiskas nesusipratimas.
    Bandysiu sitas. Atrodo 100 metu jau sau nieko nekepiau...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai tikiuos, jog čia bus Tas ilgai ieškotas receptas :)

      Panaikinti
  20. As va sitos vietos niekaip nesuprantu "nepamirštant ant orkaitės dugno padėti skardos. Kai bandeles pašausime, į skardą reikia įpilti kokį pusę puodelio verdančio vandens"

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cia viskas labai paprasta. Skarda dedama i orkaites apacia, kad gerai ikaistu. Kai bandeles pasaunam, pilam i ta skarda tada verdancio vandens, kad susidare garai pagreitintu mieliu aktyvuma ir taip pat kepinio plutele itakotu :)

      Panaikinti
  21. Sveiki,
    noriu paklausti, o kokius blynelius darėt šiem hamburgeriams...t.y.koks faršas? gal ir receptukas yra? bandžiau ieškot, bet nerandu pas Jus. ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš dariau zuvainius :) nelabai mėgstu mėsinius, bet uz tai visada su zuvies kotletais galiu valgyti.
      http://aguonele.blogspot.de/2011/12/mhhhzuvies-hamburgeriai.html?m=1

      Panaikinti
    2. Sveiki,

      Labai dėkingas už receptą. Pandelės gavosi nuostabios, tapau vaikų didvyris kai iškepiau jų "krasburgerius", o jie gavosi tikrai nuostabūs.

      Didelis ačiū.... ;)

      Panaikinti
  22. Tetis saunuolis, kad sugebejo iskepti tokias bandeles! Manau nera net ka lyginti su pirktinemis ir tada jau net ne beda kad vaikai "krasbeugrelius" valgo ;)

    AtsakytiPanaikinti
  23. o kas atsitiks jei neįdėsiu pieno miltelių? :)

    AtsakytiPanaikinti
  24. Ir man iškilo tas pats klaisimas dėl pieno miltelių ?jei jų neturime ,kuo pakeisti ?ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  25. Merginos, tikrai negaliu atsakyti kaip bandeliu struktura keisis, nes pati nebandzius esu. O kodel ju nedeti?

    AtsakytiPanaikinti
  26. Nedeti, nes namuose nera ir nenaudojam :) anyway, begu minkyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  27. Labai skanios! Visos cia issakytos liaupses ne is pirsto lauztos! Puikiai pavyko ir be pieno milteliu :)

    AtsakytiPanaikinti
  28. O jei nėra kombaino, kokia turėtu būti tešlos ruošimo eiga?

    AtsakytiPanaikinti
  29. Išbandžiau bandeles, super pavyko ir vaikai labai gyrė. Vietoj vandens pyliau pieną ir nedėjau jokių pieno miltelių. Tingėjau laikytis ruošimo eigos, sumečiau viską į duonkepę ir viskas puikiausiai pavyko.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails