2011 m. lapkričio 5 d., šeštadienis

Šeštadienio pusryčių bandelės

Dar vienos puikios pusryčių bandelės. Tešla kildinama ganėtinai ilgai, bet tikrai verta! Man gavos virš 10 mažesnių bandelių. Joms pasigaminti reikia:

Įmaišui: 125 g miltų tipo 550
             125 g vandens
             0,5 g šviežių mielių


Tešlai: viso įmaišo
           400 g miltų tipo 550
           1 M dydžio kiaušinio baltymo
           40 g pieno
           150 g vandens
           1,5 g šviežių mielių
           10 g druskos
           50 g minkšto sviesto

Iš ryto: užmaišyti įmaišą ir palikti 12-16 val kambario temeparūtoje stovėti.
Vakare:  Mieles ištirpinti vandenyje ir kartu su įmaišu, miltais, kiaušinio baltymu, pienu bei druska 5 min minkyti lėčiausiu kombaino greičiu. Toliau greitį šiek tiek padidinti ir dar 10 min minkyti.  Belieka per kelis kartus sudėti sviestą ir minkyti tol, kol sviesas bus į tešlą susijungęs ir ši gražiai nuo sienelių atšokinės. Man užtruko 4 min. Dabar belieka indą uždengti ir palikti per naktį kambario temperatūroj "augti"8-10 val. Pas mane ganėtinai šilta, tad aš bijojau rizikuoti kad tešla per daug perkils ir indą pastačiau balkone prie 10° 13 val.
Kitą rytą tešlą išsiversti ant gerai miltuoto stalo ir susignaibyti į 20 lygių dalių. Toliau formuoti bandeles. Man labai sunku nupasakoti...pažiūrėkite šį fotoreportažą, tikrai bus lengviau ;) Tik aš tiek miltų nedėjau kaip fotoreportaže. Suformavus bandeles, dėti siūle į apačią ant gerai miltuoto rankšluostėlio, uždengti ir palikti 1 val kilti. Kai pakils, apversti, kad siūlė į viršų būtų ir pašauti kepti ant įkaitusios skardos ar kepimo akmens pie 250° nuo 20 iki 30 min, priklausomai kokio dydžio bandelės. Bekepant apačioje skardelę su verdančiu vandeniu pastatyti. Skanaus!
Šaltinis: čia  

1 komentaras:

  1. kepiau ,jau skonio paivairinimui stovi sestadienio bulkutese,gerai gavosi,buvau nustebinat del kiausinio baltymo ,bet tikrai gerai gavosi.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails