2011 m. lapkričio 12 d., šeštadienis

Lengvai šokoladinis tortas be šokolado :)

Labai greitai ir be jokio vargo pagaminamas tortukas. Visi valgiusieji buvo sužavėti, o aš kaip gamintoja tuo labiau :) tai žinoma ne mano sritis, dėl to esu visada laiminga kai net man tortas pavyksta ;) Šiam išsikepti reikia ( 26 cm formai):

Biskvitui: 4 kiaušinių
              250 g cukraus
              200 ml aliejaus
              200 ml pieno
              200 g maltų riešutų (aš ėmiau migdolinius)
              300 g miltų
              1 pak. kepimo miltelių (18 g)
           
Pertepimui: 1 pakelio grietinėlės skonio pudingo miltelių
                  500 ml pieno
                  250 g minkšto sviesto
                  200 g nutellos

Kepimo formos dugną išsikloti kepimo popieriumi. Kiaušinius kartu su cukrumi gerai išplakti. Toliau plakant supilti aliejų bei pieną. Miltus susimaišyti su riešutais ir kepimo milteliais. Gautą mišinį suberti į kiaušinių plakinį ir pasikeitus kombaino antgalius atsargiai & greitai sumaišyti tešlą ;) Tada belieka ją supilti į kepimo formą ir padėjus ant apatinės lentynos kepti 180° orkaitėje 40-45 min. Geriausia tikrinti ar iškepę yra dantų krapštuku. Kai šis ištraukus yra sausas, tada biskvitas iškepęs ;) Išsiimti iš orkaitės, ataušinti gerai ir perpjauti į tris sluoksnius.

Kremui pasiruošti pagal pakelio instrukciją pudingą su 500 ml pieno. Ataušinti.
Minkštą sviestą išplakti kartu su nutella iki vientisos masės. Į šią sukrėsti ataušusį pudingą ir viską gerai dar paplakti.

Biskvito lakštus apšlakstyti apelsinų sultimis, pertepti gauta mase ir padėti šaltai. Žinoma, dekoruoti kaip širdis geidžia ;) Skanaus!


*******************

14 komentarų:

  1. Turėtų būti labai skanu, nes kremai,kurie su pudingo pertepimais man labai skanūs, todėl jau einu ieškoti lėkštutės:))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Matai Srove, o aš buvau skeptiška su tuo pudingo kremu. Bet kai svečiai sukrito per duris, tai nieko nelaukus ir pertepiau. Mums labai patiko o man tai tik patvirtinimas, kad kartais nereikia bijoti ir tų sintetikų. Ir beje, neieškok tos lėkštutės, nes tortukas dar praeitą savaitgalį suvalgytas :o

    Fausta: na kur jau čia tas tobulumas? Čia tik klekst masės, aptepta, šokolodo užtarkuota ir vsio ;) O norėčiau taip kaip Srovė mokėti ♥ Šedevrus ant stalo patiektčiau ;) Bet ačiū vistiek už tokį komplimentą ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labai gražu tokie neperkrauti torčiukai :)Su kuo tu šokoladą tarkavai? Labai jau dailios drožlytės :)Ir kiek gramų pudingo reikia? Pas mane kažkoks padidintas pakelis man atrodo :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Va man ir taip patinka :)
    O sokolada tarkavau bulvems skusti skirti skustuku ;)
    Pudingo milteliu yra ~40 g.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aguonele, bandau si torta pasigaminti, bet radau netiksluma, tai noriu issiaiskinti:) biskvite nera nurodyta pieno, o jo aprasyme rasai, kad "Toliau plakant supilti aliejų bei pieną". Tai reikia pieno ir kiek?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ojei, ačiū!!! Pataisiau, ten pilas 200 ml pieno! Toj knygoj taip painiai surašyta, kad praleidau...atsiprašau!

      Panaikinti
    2. O as naudojau 50ml aliejaus (nes pasirodo daugiau neturejau) ir 50ml pieno viskas skaniai gavosi:) visi draugai gyre koks skanus tortas:) Aciu, tau aguonele!!!!!! xxxx

      Panaikinti
    3. Nu va kaip eksperimentai pasiseka! Džiaugiuos, kad pavyko ir patiko ;)

      Panaikinti
  6. Ir aš nemoku tortų kepti, tiesa dar ne karto nekepiau, bet artėja dukrytės 1 gimtadienis, taip norisi tortuką padaryti. Tai niekaip negaliu išsirinkti kokį, kad tikrai pavyktu :)
    Gal šitas visai nesudėtingai atrodo.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails