2011 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

Lavašo suktinukai su lašiša

Ko gero daugelio pamiršti suktinukai, o mano išvis dar tik dabar atrasti (per MB giminių sutikima)...hihi... kol nebandžius buvau, tol skonio neįsivaizdavau. Kai pabandžiau- susižavėjau :) Jei dar tokių yra kaip aš, tai bandykit. Geri! Reikia:

lavašo (duonos skyriuose pirkti yra)
tepamo sūrelio ( tinka visoks. Aš ėmiau su krienais. Labai ir su žolelėmis dera ;) Visam lavašui sutepti reikia beveik 2 indelių)
lašišos (aš mėgstu jos daugiau, tad irgi beveik 2 pakus sunaudojau :))
salotos pora lapų
pipirnes

Lavašą išsivynioti, aptepti sūreliu, užkloti salota, ant kurios paskleisti lašišą ir pabarstyti pipirne. 
  
Susukti ganėtinai standžiai ir įvyniojus į maistinę plėvelę palikti pora val šaldytuve pastovėti. Susipjaustyti ir skanauti :)

10 komentarų:

  1. man ir sveciams labai patinka sie suktinukai, labai greitai isnyksta nuo stalo! gaminu su lasisa ir su kumpiu, abu skanus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jie tiesiog tobuli sveciams! Nezinau kaip as seniau neisbandziau...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man su tortilija skaniau ;)
    Aš dar su krabų lazdelėm ir varške darau

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oooo, šitas atradimas ant mano stalo jau senas, bet niekad nepabostantis :) Labai labai skanūs suktinukai! :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Violeta: o nebūna per kieta? man tortilijų paplotėliai tokie stori atrodo... nu sudominai :)

    Asta: tikiuos jog ir man nepabos nei gaminti nei vagyti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Aš dar avokado, agurko dedu.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Agurku mano vyras nevalgo, bet aciu uz ideja su avokadais ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. o aš salotas, krapus ir agurkus susmulkinu peiliu, užpilu šiek tiek balzamiko, tepu ne sūreliu o majonezu, o lašišą naudoju ir sūdytą ir rūkytą. O jei noriu labai skaniai, tai dedu dar raudonų ikrų, tada tokie sultingi gaunasi tie suktinukai :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails