2011 m. birželio 26 d., sekmadienis

Šiandieninis sendaikčių turgaus pirkinys

Vakar grįžom iš Lietuvėlės... ir aišku šį sekmadienį, nors ir kiek miego norėjos, ėjom ten... na ten, kur man viską pačiupinėti reikia :) Šis, salotoms skirtas įrankių rinkinys, iškart pakerėjo, nes dar supakuotas buvo ir tik 2€ tekainavo.Tai kaip nepirkti? 
P.S. kas laukiat vis naujų įrašų, nepykit....man vasara toks metas kai tenka nemažai darbo reikalais organizuoti... nuo gatvės šventės iki jaunimo stovyklų (Ryt išplaukiu su kanojais porai dienų!)... Dar vienas kitas svečias užsuka... ir šiaip mieliau grilinam.  Kai busiu laisvesnė, tada tikrai vėl dažniau pasivaidensiu savo bloge ♥ o dabar toliau einu gurkšnoti vyną ir mėgautis šiltu vakaru... 
P.S.S. nesuspėjau net šiais metais išsivirti rabarbarų & braškių uogienės. Va čia tai skaudžiausia :(

7 komentarai:

  1. ai sunervinai... :D
    aš ir tokio nooooriu.. medžioju, iki šiol nesėkmingai.. laukiu liepos 21, bus grand sendaikčių turgus pas mane mieste, oi eisiu ............

    AtsakytiPanaikinti
  2. pagaliauuu gryzai!! taip laukiau! taip pasiilgau ! Tvarka priziurejau ,kol taves nebuvo, uzsukdavau po kelis kart :)Jau atsipust galiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kaip išsivirti rabarbarų & braškių uogienės? Ačiū

    AtsakytiPanaikinti
  4. Gal galima tamstos el-paštą gaut? :)

    Saulės!

    AtsakytiPanaikinti
  5. grange: o žinok aš nusipirkau šį komplektuką ir lygiai tokį patį mačiau dar tame pačiame turguje, tik be dėžutės!!! gal paimti tau jei rasiu taip pigiai? gal kaip nors susimatysime ar paprasčiausiai atsiųsiu Belgijon?

    Ilonėle: ką aš be tavęs daryčiau :) tu man kaip saulė-pakeli visada nuotaika! O kaip gerai dar atrodai ♥

    Diana: aš nepamenu kaip seniau viriau, tingiu eiti ieškoti, bet virčiau taip iš:
    1 kg rabarbarų ( nuluptų liks ~800g)
    300 g braškių
    cinamono lazdelės
    uogienių cukraus ( jo reikia dėti pagal ant pakuotės nurodytą kiekį ;)
    Rabarbarus nusilupti ir susipjaustyti gabaliukais. Tą patį pasidaryti su braškėmis. Įdėti cinamono lazdelę ir sumaišyti viską su cukrumi. Palikti gerą valandą, kad išsiskirtų sultys. Užvirti, nugraibyti putas ir pavirti dar 5 min. Išimti cinamono lazdelę, paskaninti galima dar kokiu likeriuku (tik būtinai užvirti vėl reiktų!) ir supilstyti į sterilizuotus stiklainiukus. Vsio ;)

    Insolete: miela panele, prašau: akuniuke@yahoo.de

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū už pasiūlymą, aguonėle ;) dabar dar turiu tokius, ką naudoju, bet bandysiu pati ieškot , jau dvi datas užsibookinau kada eisiu, gal rasiu, žinai, pačiai rast 'kaifas" didesnis :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. MANO VYRAS GRĄŽO PAS MANE SU DR. WALE'o PAGALBA IR AŠ TIKRAI SUVARTOJAS Sveiki visi. Kai buvo prarasta viltis, kad mano ir mano vaikino santykiai vėl susiklostys, ieškodamas pagalbos prisijungiau prie interneto, perskaičiau ir susisiekiau su DR WALE per jo WhatsApp +2347054019402, kuris atėjo ir viską sutvarkė, ir jis liks mano vertinamas už Visą likusį gyvenimą. Per daug kartų patyriau emocinę traumą dėl nesibaigiančių problemų, kurias turėjau su savo vyru, ir tai lėmė mūsų išsiskyrimą, todėl kreipiausi pagalbos ir sužinojau apie DR WALE, kuris mane išgelbėjo. Jis man papasakojo procedūras ir paragino laikytis, ką aš mielai padariau, o jis neatidėliojo mano problemų sprendimo proceso, o rezultatą gavau vos per savaitę, kaip tikino jis. Nesivaržykite ieškoti pagalbos kitur, nes jis per daug moka padėti žmonėms. Jis yra patikimas ir sąžiningas, todėl rašykite jam dabar per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails