2012 m. gegužės 10 d., ketvirtadienis

Bulvių koše užkeptos faršo dešrelės

Kai lieka bulvių košės, ją galima labai puikiai užkepėlėms panaudoti ;) Seniai seniai esu užkepus vištienos krūtinėlę. Tada patiko mums! Šįkart užkepiau faršo dešreles. Taip pat patiko! :) O dariau taip: 

3 svogūnus pakepinau iki skaidrumo. Užbėriau šiek tiek cukraus bei druskos ir kepiau iki gražaus rudumo. Tada užpyliau 150 ml mėsos sultiniu ir kelias min dar pakaitinau.

Faršo dešreles šiek tiek pakepiau ir perdėjau į kepimo formeles. Ant jų paskleidžiau svogūnus su skysčiu ir uždengiau viską bulvių koše, į kurią taip pat fermentinio sūrio įmaišiau. Kepiau 200° ~20-25 min. Tada išjungiau ir dar palaikiau 10 min išjungtoj orkaitėj, šiek tiek dureles pravėrus ;) Skanaus!
Šaltinis: viena akimi nužiūrėta iš žurnalo "Essen & Trinken für jeden Tag" Nr. 11.2012

10 komentarų:

  1. Kokie indeliai!!! ir koks puikus patiekaliukas, niaaam :) pas Tave kaip visada seilė tįsta iki žemės :D

    P.s. Aguonėle, Tau turiu prisigirti pirmiausiai :D ogi po šitiekos laiko, vakar iškepiau pagaliau puikią duonelę ir labai skanią ir labai paprastai pagaminamą (su raugu) :) greitu laiku parodysiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na na, kad tik netįstu! Pas Tave dar skaniau viskas!

      Vau dėl duonos, šaunuolė. lauksiu su nekantrumu įrašo :) Aš kažko aptingau su raugu, dabar batonu fazė pas mus...

      Panaikinti
  2. Yum! Gera idėja su bulvių koše, reiks kažką panašaus šaltam ir lietingam savaitgaliui pasigaminti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O man net baltas pavydas suėmė, labai skaniai atrodo...o aš šiandien su kolegomis restorane pietavome...prabangiame...atnešė karštą patiekalą šaltą...pavoliojau pavoliojau ir grįžau alkana:( O čia Tavo nuostabus vaizdas tikiu ir skonis, kad net akių negaliu atitraukti:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ojei, va tokio dalyko nepavydžiu...išeiti iš restorano nepavalgius! baisu!
      Bet tokia fėja kaip tu, tikriausiai jau namie ką skanaus susimeistravojai :)

      Panaikinti
  4. Gerai Tavo vyrui, tokia žmona, tokius patiekalus taiso.. mmmmmmm... nuostabu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinok mokėtų mano vyras taip valgyt daryti kaip Tu, tada aš leisčiau save būti lepinama :)

      Bet ačiū Tau už tokį komplimentą, nors jų man ir maniškis negaili...va pasigyriau :)

      Panaikinti
  5. vajei kaip cia skanu :) tikrai bandysiu, kai tik desreliu pasigaminsim :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. vau koks Tu šaunuolis, pats ir dešreles darais *nykštys į viršų* !!! aš nežinočiau nuo ko pradėti tame procese :DD

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails