2012 m. gegužės 8 d., antradienis

Rabarbarų likeris

Šiais metais eksperimentuosiu ...su alkoholiu :) jei kas matysit beprotę su pilnu vežimu absoliuto, tai žinokit tai aš :DD Tiesiog iš malonumo :) 
Jau užpyliau rabarbarus! Po poros dienų paragavau ir nustebau kad neblogai visai! Žodžiu lauksiu paskutinio rezultato. O dariau taip:

2 didelius rabarbaro stiebelius nuvaliau ir supjausčiau gero cm gabaliukais, sudėjau į didesnį stiklainį. Tada užbėriau 300 g karamelinio cukraus, įdėjau 1 vanilės ankštį ir užpylus 0,75 l degtinės užsukau ir pastačiau į tamsesnį kampelį. Dabar lauksiu 1 mėnesį, brandinsiu :) karts nuo karto atsargiai pavartysiu...Vėliau perkošiu ir ragausiu ♥ Tikiuos patiks!

**********
Seniau gaminti ir pamėgti : 

19 komentarų:

  1. vajei kokia geniali mintis, lauksim atsiliepimų, ar skaniai su tais rabarbarais pavyksta, nes atrodo labai žadančiai :>

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oh! Nerealu!
    Su serbentais ir aš dariausi, labai patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Puiki mintis! Reiks ir man išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Užpyliau ir aš :) Tik degtinės pyliau 0,5 ltr ir vanilės ankštį pamiršau nupirkt, tai dar dapirksiu ir dadėsiu - gal dar dasivys aromatas.. :) aaagnex

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O aš jau persikošiau!!! Nu pasaka koks skanus, ypač kambario temeparatūros ♥

      Panaikinti
  5. Aš darysiu dar, kai gausiu rabarbarų ne pirktinių... :)
    Kas toliau :D

    Šiemet žadu gamint įvairius likerius pabandymui, tai labai laukiu naujų receptukų... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kelis likerių receptus įmetus esu. Skaniausi yra juodųjų serbentų :)
      P.S. o aš lauksiu iš Jūsų taip pat skaniausio recepto, jei jau nuplanavę esat daaaug jų išbandyti!

      Panaikinti
  6. kaip angliskai vadinasi tas cukrus?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šiaip tiksliai nežinau, bet pagooglinus radau: rock sugar ;)

      Panaikinti
  7. aciu, bandysiu ieskoti, o rudas cukrus netinka?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Cukrus taip ar taip ištirpsta, tad tinka ir palaidas. Tik nežinau ar jis tokį patį karamelinį skonį turi kaip šis ;)

      Panaikinti
  8. sugrįžau pasidžiaugti, jog visaip kaip stipriai patiko :) dar tą patį vakarą po pirmojo paragavimo analogiškai užsipyliau raudonus serbentus (tik su cinamonu), dėkui už idėją! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu puiku! Aš užsipyliau prieš atostogas juoduosius serbentus, tai jau spalvą spalvą gėrimuko grįžus radau ♥

      Panaikinti
  9. o jei vietoj degtines naminuke pilti ar nieko nebus.

    AtsakytiPanaikinti
  10. 1 apelsinas,40 kavos pupelių,20 šaukštelių cukraus,0,7 naminukės
    apelsiną subadyti 40 skylučių��viska sudėti i stiklainį ir užpilti naminuke,laikyti 1 mėnesį retkarčiais pamaišant
    mėgautis saikingai�� i sveikatą

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails