2013 m. vasario 16 d., šeštadienis

Plikyti žiedai su varškės & grietinėlės įdaru ♥


Nerealiais skanūs ♥ Plombyrinio skonio. O tešla kokia maloni dirbti. Tai mano geriausia kada nors daryta plikytų sausainių tešla! Ačiū Aušra už tokius gėrius! Man gavos tokie 6 diiiideli žiedai. Ėmiau:

50 g sviesto
125 g vandens
65 g miltų
2 kiaušinius
šiek tiek druskos

150 ml grietinėlės
150 g kreminės varškės
1 a.š. vanilinio cukraus
3 a.š. cukraus

Orkaitę įsijungti iki 200°.
Sviestą kartu su vandeniu užkaisti mažesniame puode ir užvirti. Tada suberti miltus, maišytus su druska ir mediniu šaukštu maišyti, kol masė gražiai nuo indo sienelių atšokinės. Nukelti nuo karščio ir palikti šiek tiek praaušti. Tada mušti po vieną kiaušinius, po kiekvieno gerai išplakant. Tešla turi būti vienalytė, be jokių gumulėlių.
Konditerinio maišelio pagalba išspausti žiedus ir kepti pirma 15 min 200° ir dar 10 min 180°. Iškepusius ataušinti.

Grietinėlę išplakti kartu su cukrumi bei vaniliniu cukrumi iki standumo. Įmaišyti varškę ir įdaryti žiedus. Skanaus! Aš dar užsilaisčiau šokolado, nes kažkaip čia jis velniškai tinka ♥

15 komentarų:

  1. Atrodo labai viliojanciai, butinai reikes isbandyti si receptuka...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš irgi į juos varvinau seilę, pas Tave jie atrodo taaaip gundančiai! Bet reikia jau man riboti saldumynus, verkiant reikia...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Zinok valgant siuos ziedus manai jog jie is oro, tad ir kcal nebaisios :))

      Panaikinti
  3. Oi kaip noriu...oi kaip noriu.....nes nuo lėktuvinio maisto jau net kojas pakirto:))))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nors Tu ir sakai, kad saldumynu kepti nemoki, bet siuos manau gali drasiai bandyti. Nezinau kas cia pavykti negali ;)

      Panaikinti
  4. Oi oi, kokie pas tave dailūs, vėl užsimaniau, tik nebežinau, kada begalėsiu po virtuvę sukinėtis. Surietė mane ligoninės lova :( Džiaugiuosi, kad patiko :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ojei ojei, didziausia glebi sveikatos siunciu Tau!!!!
      O sie ziedai tai FB taip uzkrete visus, kad ko gero abejingu jiems neliks :)

      Panaikinti
  5. Aušra, o kokios bėdos Tave susuko?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ale kas čia pasidarė, kur užeinu ten mano mėgstami skanumynai :) numirimas kaip skaniai atrodo pas mane irgi eilutėje jie jau senokai :) bet neprisruosiu, vis kas kitas nugali :p

    AtsakytiPanaikinti
  7. klausimas: kai suberi miltus ir maišai, kol atšoks, jau turi būt išjungta ugnis ar vis dar ne?

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kadangi pas mane elektrine tai as ja isjungiu, nes si gi dar ilgai karsta buna ;)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Ačiū, taip ir padariau, pas mane ir elektrinė :)

    gavos puikiai, tik mano galutinis rezultatas kiek kitoks.

    AtsakytiPanaikinti
  10. tik bedarydama pamačiau ir nustebau, kad be pieno, iškepiau, o jau pasipūtėliai kokie :) žiūrėsim, kaip ekspertai įvertins, tik dar cukraus dėjau, nes be kremo. Jei patiks, manau, teks konditerinį maišelį įsigyt, juk toks paprastutis receptas!! o ir nesaldžius galima pikantiškai įdaryti - superužkandukai:)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Laba.Turiu klausima?ar iskepusius iskart isimat is orkaites, kad atvestu, ar paliekat orkaitej?Si karta palikau orkaitej (elektrinei), kad atvestu, o jie subliusko.Pries tai istraukiau ka tik iskeptus - irgi subliusko...Gal zinot kodel?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. As iskepusius istraukiu iskart lauk, kad jie neisdziutu vesdami orkaitej. O kas del subliuskimo, tai sunku ka pasakyti. Man dar taip nenutiko. Galbut kiausiniai per dideli buvo ir tesla per skysta gavos?

      Panaikinti

Related Posts with Thumbnails