2013 m. vasario 24 d., sekmadienis

Tortas "Triufelis"

Visą savaitę norėjau šokoladinio torto! Tiesiog rėkiau, kaip noriu šokoladinio torto! Visi ragauti pirktiniai nesužavėjo, tad kepiaus pati ♥ Tirpsta burnoje...mhhhh...visi Sonatinos tortai geri! Nežinau kada aš juos visus išbandysiu, bet esu tam pasiruošus :) 
Dideliam tortui išsikepti reikia:

Biskvitams: 
9 trynių
8 baltymų
200 g cukraus
3 v.š. karšto vandens
3 v.š. kakavos miltelių
7,5 v.š. miltų
3 v.š. krakmolo

Kremui (darytis dieną prieš):
300 g šokolado (maišiau juodą su pienišku)
1 litro grietinėlės

Sirupui:
4 v.š. vandens
4 v.š. likerio (pyliau karamelinį
2 v.š. cukraus (org. dėjos 4 v.š.)

Kremui grietinėlę kaitinti, kol beveik užvirs ir užpilti ant smulkinto šokolado. Pastoviai maišyti, kad šis ištirptų ir masė vienalytė gautūs. Statyti šaldytuvan iki kitos dienos.

Ant kepimo popieriaus nusibrėžti aštuonis 26-28 cm skersmens apskritimus, orkaitę įsijungti iki 190°.
Baltymus išplakti su 100 g cukraus iki standumo. Masė tiesiog bus tokia standi, kad net peiliu pjaustyti būtų galima ;)
Trynius išplakti su likusiais 100 g cukraus iki baltumo. Į šią masę sudėti karštame vandenyje ištirpintą kakavą ir gerai išplakti viską. Miltus susimaišyti su krakmolu ir įmaišyti į trynių masę. Per tris kartus atsargiai įmaišyti baltymus.
Ant kiekvieno apskritimo dėti po 3 gerus šaukštus tešlos masės ir paskleisti lygiai. Kepti  5-8 min (man užteko 6 min). Ataušinti ir nuo jų nuimti kepimo popierių ( tiesiog biskvitus apversti ir atsargiai nuimti popierių. Man jokių keblumų nebuvo, kad jis priliptų ir t.t.)
Sirupui užsivirinti vandenį. Į šį įmaišyti cukrų ir ištirpinti, tada supilti likerį.

Rinkti tortą: atšalusią grietinėlės masę išplakti iki standumo. Kiekvieną biskvitą sudrėkinti sirupu (pačio apatinio nedrėkinau), aptepti kremu ir sudėti vieną ant kito (rinkau tiesiai tortinės formoj ir kai jau sudėjau visus, nuėmiau bortelius), šonus bei viršų taip pat aptepti šokoladine mase. Statyti kelioms valandoms šaltai. Papuošti ir skanauti!
P.S. dariau 20 cm dydžio ir ėmiau visko per pusę.
Šaltinis: čia  

17 komentarų:

  1. Aguonėle....čia jau "baldiož" NEREALU:) O ŽINAI, KAS MAN PATINKA LABIAUSIAI, TAI KAD TAVIEJI TORTAI, NE IŠ KOSMOSO, O NORMALŪS:))) kai priaugsiu tortms, kaip ir duonoms....žinau...pradėsiu nuo Tavęs:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O kad aš kitokių nemoku, nors labai labai norėčiau mokėti :))

      Panaikinti
  2. Gana man čia dūsaut, einu saldainio ieškot :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat aš saldainių vienų nelabai mėgstu, man geriau tada bulkutėse, tortuose jie...o tai matos ir mano kepiniuos :/

      Panaikinti
  3. mmm... dabar aš rėksiu visą savaitę kaip noriu šokoladinio torto :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kiek tu tortų kepi, tai aš ir sau mažytį kiekvienu kepimu daryčiaus :)) Gi tų tortinių ir 12 cm yra, tai mėgaučiaus ir mėgaučiaus ♥

      Panaikinti
  4. Na fantastiškai atrodo :) O kaip gaminimas ar labai sudėtingas? Atsižvelgiant į tai, kad ne labai yra patirties. Norėjau vyrui gimtadienio progą kepti šokoladinį, bet šitas taip viliojančiai atrodo. Pasimečiau net :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nežinau, man sunku nebuvo. Svarbu gera organizacija!

      Panaikinti
  5. Nerealus sitas tortas. Svarbiausia tikrai prabangus skonis, ypac sokolado megejams. Ir tikrai lengvai padaromas, net be ypatingu irankiu. Tik laiko, zinoma, truputi uzima.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Siaubas kaip ir aš noriu.... Nėra progos tik kol kas gaminimui. Bet manau rasiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tortu pasilepinti nereikia progos :) Bet, gyvenant LT aš manau dažniau jų pirkčiaus, nes man jie visi ten skanūs tie maximiniai ir kitų visų konditerinių parduotuvėlių :O

      Panaikinti
  7. Net širdis apsalo pamačius... :) noriu.

    AtsakytiPanaikinti
  8. oi man kaip patiko receptas - litras grietinėlės! Žinoma! Ko čia smulkintis, jei jau plakti, tai iškart litrą! Bet truputį nuvylei, prisipažindama, kad visko po pusę ėmei

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat delto matomai ziema is kiemo neiseina! Nesuvartojau litro grietineles :)) prizadu pasitaisyt

      Panaikinti
  9. Aguonele,

    Vakar internete žiūrinėjau ką čia skanaus pasigaminus ir akį patraukė šis tortas. Nusprendžiau, kad atėjo laikas dar vieną tortą iškepti.

    Nelabai sekėsi, ypač su blynų kepimu :(, man nesigavo idealios apvalios formos ir kai kurie blynai prilipo prie kepimo popieriaus, gal dėl to, kad per anksti išėmiau. Vieno litro grietinės man irgi buvo per daug, nežinau ką daryti su likusia mase.

    Mano klausimas toks, kaip pas jus gaunasi tokie lygus sonai?

    Mano tortas toli gražu neatrodo taip idealiai kaip Jūsų, bet laukiu nesulaukiu kol jį prapjausiu ir paragausiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Man visi blynai gavos beveik vienodi. Nezinau, as tesla graziai iki nusibreztu apskritimo sonu saukstu paskirsciau ir si islaike daugiau maziau ta forma. Torta rinkau tortines formoj ir paciame gale nuemus tortines sonus istepiau torto sonus didelio peilio pagalba likusia pertepimo mase.
    Kadangi as kepiau is puses kiekio, man pertepimo nebuvo per daug.

    Tikiuos, jo tortas galu gale nenuvils!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Tikrai labai skanus tortas.Savaitgaliui ir as susigundziau ji padaryti dukros gimtadieniui, nes ji labai sokoladoholike:)Viskas gavosi puikiai tiek lakstai, tiek kremas ir visai jo neperdaug.As dariau visa norma ir patikekit tortas greitai suslydo:)Super torciukas!

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails