2012 m. birželio 6 d., trečiadienis

Degustuojam: rabarbarų likeris

Žinokit geras! Persikošiau, susipilsčiau į tarą, šias dvi bonkikes paruošiau dovanėlių :)
Man skanus, kai būna 1 val pastovėjęs kambario temperatūroje. Žo...verta užsipilti!



8 komentarai:

  1. oho kaip greit ragauji, aš ketinu mažiausiai iki liepos laikyt.. :) bet džiaugiuos, jog skanus daiktas laukia :>

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš sugebėjau išlaikyti lygiai mėnesį (na aišku pora kartų dar pačiame procese pora šaukštų paragaudavau) :)
      Tikiuos ir tau patiks skonis!

      Panaikinti
  2. Galiu rekomenduoti dar šį receptą http://norvegas.blogspot.com/2011/08/kaledinis-likeris.html Gal pamėginsi kada, tikrai gardus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuskambėjo irgi gerai! Ačiū už nuorodą, progai pasitaikius užsipilsiu :)

      Panaikinti
  3. Užsimaniau ir aš! Visko turiu, išskyrus vanilės ankšties, bet turiu vanilės pastos - kažin ji tinkama tokiam reikalui?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nenaudojus esu valinės pastos. Spausk kokį pusę arbatinio šaukštelio ;) Man patinka kai vanilės tik minimaliai jaučias, tai tiesiog žiūrėk kiek ta pasta koncentruota.

      Panaikinti
  4. Pasižymiu čia, kad šiandien užsipyliau :) Ragausim po mėnesio. Nedėjau tos pastos, ryt nusipirksiu ankšties ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Maniškis dar bręsta... dar nenupyliau, bet galvoju dar pasidaryt, nes tan labai mažai gavosi gi :D
    Mastau dabar užpilt braškes su rabarbarais, kai grįšiu namo, nes kaip tik yra galimybė gaut tiesiai iš daržo ir to ir to :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails